Total Tayangan Halaman

Kamis, 29 Desember 2011

ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟΙ RASULULLAH


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ



Προφήτη Μωάμεθ, ως πρότυπα και rahmatan lil'alamin για τους ανθρώπους που περιμένουν τη χάρη και την επόμενη ημέρα της κρίσης και ο Αλλάχ πολύ (al-ahzaab: 21) είναι πρώτα και κύρια τους εκπαιδευτικούς στον κόσμο της ισλαμικής εκπαίδευσης. Η διαδικασία της μετατροπής των γνώσεων, την εσωτερίκευση των αξιών και της συναισθηματικής καθοδήγηση spitualisme Θαύματα Προφήτη εκτελούνται μπορεί να θεωρηθεί ως εξαιρετική, ότι δεν έχει σημασία τι και όπου οι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο.

Τα αποτελέσματα του Προφήτη ισλαμική περίοδο της εκπαίδευσης μπορεί να φανεί από τις ικανότητες των μαθητών του (τους συντρόφους του) είναι αξιοσημείωτο, για παράδειγμα: οι άνθρωποι ιμπν Khotab δικαίου και κυβερνητικών εμπειρογνωμόνων, εμπειρογνωμόνων Hadith του Αμπού Hurairah, Σαλμάν αλ-Farisi εμπειρογνώμονας Συγκριτική Θρησκειολογία:

Ζωροαστρισμός , ο Ιουδαϊσμός, ο Χριστιανισμός και το Ισλάμ και Ali ibn Abi Talib νομικοί και οι σχολιαστές του Κορανίου, τότε Muri του συντρόφους του μέλλοντος, tabi'-tabi'in, πολλοί οι οποίοι είναι ειδικοί σε διάφορους τομείς της επιστήμης της επιστήμης, της τεχνολογίας, της αστρονομίας, Η φιλοσοφία του Ισλάμ το οποίο προσφέρει τη χρυσή εποχή πύλη. Μόνο την περίοδο του Προφήτη, η φάση της Μέκκα και την Μεδίνα φάση, οι ακτιβιστές της εκπαίδευσης μπορεί να απορροφήσει μια σειρά από θεωρίες και τις βασικές αρχές που σχετίζονται με τα πρότυπα της εκπαίδευσης και της κοινωνικής αλληλεπίδρασης συνήθως σε εφαρμογή σε κάθε ισλαμικό διαχείριση της εκπαίδευσης.

Εικόνα και το πρότυπο της ισλαμικής εκπαίδευσης κατά την περίοδο της Makka και τον Προφήτη Μωάμεθ στη Μεδίνα είναι η ιστορία του παρελθόντος που πρέπει να εκφράσουμε και πάλι, όπως η σύγκριση, η πηγή των ιδεών, η εικόνα της επιτυχίας της διαδικασίας υλοποίησης της στρατηγικής της ισλαμικής εκπαίδευσης . Ο Προφήτης Μωάμεθ Μοτίβο της περαιτέρω εκπαίδευσης, δεν είναι ανεξάρτητος από τη μέθοδο, την αξιολόγηση, τα υλικά, πρόγραμμα σπουδών, η εκπαίδευση, οι μαθητές. Ίδρυμα, ίδρυμα, τους στόχους, κλπ. που σχετίζονται με την εφαρμογή της ισλαμικής εκπαίδευσης, οι δύο teoristis και πρακτική.

Αυτή η σύντομη χαρτί λεπτό και δεν μπορεί να φιλοξενήσει όλες τις μορφές του προτύπου εκπαίδευσης πριν Λόγω χρονικών περιορισμών, αλλά και τους περιορισμούς του συγγραφέα επιστήμης στην Αποκάλυψη. Αν και αυτό το χαρτί είναι πολύ πιο απλό δεν θα προσθέσει στο κίνητρο και την διορατικότητα του αναγνώστη να επανεξετάσει και να εξερευνήσετε περισσότερα σχετικά με το πρότυπο της περιόδου της εκπαίδευσης Προφήτη ισλαμική. Ας ελπίσουμε ότι δεν υπάρχει όφελος για τους αναγνώστες. Wallahu kulli Haq la φύση, η δική σας με σεβασμό.






ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙ
ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ RASULULLAH
(Μέκκα και Μεδίνα)


Η κοινωνικο-πολιτιστική προ-ισλαμική Αραβική κοινωνία. Ειδικά σε κοινότητες στην Μέκκα και την Μεδίνα, επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό το πρότυπο της εκπαίδευσης κατά την περίοδο του Προφήτη της Μέκκα και την Μεδίνα. Η ποσότητα των ανθρώπων που προσηλυτίστηκαν στο Ισλάμ στη φάση Makkah λιγότερο από ό, τι σε εκείνους που προσηλυτίστηκαν στο Ισλάμ στη φάση της Medina. Αυτό οφείλεται στη φύση τους και τον πολιτισμό των προγόνων τους, ενώ η Μεδίνα ισλαμική διδασκαλία πιο προσιτή, διότι η τρέχουσα κατάσταση της κοινωνίας, ιδίως της Aus και Khazraj, σε απελπιστική ανάγκη για έναν ηγέτη, για να λυγίσει τους συναδέλφους της διαφοράς τους και ως " προστάτης "της απειλής της εβραϊκής Kaun, εκτός από πιο ήπια φύση του πληθυσμού που dlatarbelakangi γεωγραφικές συνθήκες πιο άνετη και πλούσια βλάστηση. Ο συγγραφέας προσπαθεί να αποκαλύψει το σχέδιο της ισλαμικής περιόδου εκπαίδευσης του προφήτη Μωάμεθ που μπορεί να χωριστεί σε δύο φάσεις, ήτοι (1) φάση της Μέκκα, (2) φάση της Medina.


Α. Φάση Μέκκα
Ο Αλλάχ είναι σοφός, ως πιθανή πρότυπο της ανθρωπότητας, Muhammad ibn Abdullah από την "πολύ νωρίς" ήταν ετοίμασε του Θεού, με μια φρουρά από τη στάση της άγνοιας. Με μια αξιέπαινη διεφθαρμένους, τους όρους με τις αξίες του ανθρωπισμού και πνευματισμός σχεδόν μόνος στη μέση-Ανάμεσα στους ανθρώπους που δεν είναι απάνθρωπη, Muhammad ibn Abdullah, ακόμη καταφέρει να πάρει υψηλότερο βραβείο ενός αγάμου, δηλαδή αλ-Amiin. Ιμπν Αμπντάλα, η εταιρεία διατηρεί μια παράδοση του Προφήτη Ιμπραήμ, ακλόνητος στην αναζήτηση για την απόλυτη αλήθεια, έριξε τον εαυτό του από το πλήθος και ηδονισμό με berkontenplasi στάση (bertahannus) στο Σπήλαιο Hira.


 Στις 17 του Ραμαζανιού έπεσε πρώτη του αποκάλυψη του Θεού, στίχους επιστολή al'Alaq 1-5 ως μια φάση του Makkah ισλαμικής εκπαίδευσης.


1. Τα στάδια της ισλαμικής εκπαίδευσης στη φάση Makkah
Το μοτίβο της εκπαίδευσης που αναλαμβάνονται από τον προφήτη, σύμφωνα με τα στάδια του προσηλυτισμού μεταδίδει να Quraysh. Σε αυτήν την περίπτωση, διαχωρίζεται σε τρία στάδια:

α. Στάδιο της Μυστικής ισλαμικής εκπαίδευσης και προσωπικής
Στην αρχή του πρώτου αποκάλυψη (η πρώτη αποκάλυψη) του Κορανίου 96 παράγραφος 5 επιστολή, το μοτίβο της εκπαίδευσης διεξάγονται μυστικά, δεδομένης της κοινωνικο-πολιτικές συνθήκες που δεν έχουν σταθερό, αρχίζοντας από τον εαυτό του και την άμεση οικογένειά του. Στην αρχή ο Προφήτης να εκπαιδεύσει τη σύζυγό του, Khadija να έχουν πίστη σε και να λαμβάνει οδηγίες από τον Θεό, στη συνέχεια ακολουθείται από υιοθετημένο γιο του Αλή Ibn Abi Talib (γιος του θείου) και Zaid Ibn Harithah (α οικονόμος ο οποίος αργότερα έγινε υιοθετημένο γιο του). Στη συνέχεια, στενός φίλος του Αμπού Μπακρ Siddiq. Σε beransur-ansur πρόσκληση είναι ευρέως διαθέσιμα, αλλά εξακολουθεί να είναι περιορισμένη, μεταξύ της άμεσης οικογένειας του Qurays φυλή όπως Uthman ibn Affan μόνο, Cloud ιμπν Zubair, Sa'ad ibn Abi Waqas, Bdurrahman ιμπν ΑΔΕΑ, Talha ιμπν Ubaidillah, Ubaidillah ιμπν Αμπού Jahrah , Arqam ιμπν Arqam, Φατίμα αλ-bint Khattab, Σαΐντ ιμπν Zaid, και μερικά άλλα, είναι όλα πρώιμο στάδιο ονομάζεται Assabiquna al awwalun, δηλαδή τους ανθρώπους που αρχικά προσηλυτίστηκαν στο Ισλάμ. Ως ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα και το κέντρο της ισλαμικής εκπαίδευσης είναι η πρώτη σε αυτή την πρώιμη εποχή είναι το σπίτι Arqam ιμπν Arqam.


β. Εκπαίδευση Στάδιο Ισλάμ ανοιχτά
Εκπαίδευση στα κρυφά διαρκεί τρία χρόνια, μέχρι την επόμενη φορά προς τα κάτω, το οποίο διέταξε κήρυγμα ανοιχτά και απροκάλυπτα. Όταν η αποκάλυψη Turu, κάλεσε την άμεση οικογένειά του να συγκεντρώσει dibukt Safa, καλώντας για την προσεκτική του σκληρή τιμωρία στο μέλλον (Doomsday) για τους ανθρώπους που δεν αναγνωρίζουν τον Θεό ως τον Ένα Θεό και τον Μωάμεθ ως αγγελιοφόρο Του. Η κλήση απαντήθηκε Αμπού Lahab, Θλίψη του Μωάμεθ! Είναι αυτό για μας που συλλέγουμε;. όταν πέφτει αποκάλυψη εξήγησε για Abu Lahab και της συζύγου.

Εντολή Αποστολή ρητά γίνει από τον Προφήτη, μαζί με έναν αυξανόμενο αριθμό των φίλων και να αυξήσει το εύρος της προπαγάνδας κλήση, επειδή προπαγάνδα θεωρείται από πολλούς από τους Quraysh που θα ασπαστούν το Ισλάμ. Επιπλέον, η παρουσία του Arqam ιμπν σπίτι Arqam ως κέντρο της ισλαμικής εκπαίδευσης και του ιδρύματος είναι ήδη γνωστές από το Qrays Kuffar.


γ. Ισλαμική Εκπαίδευση για τη Δημόσια Στάδιο
Τα αποτελέσματα της πρόσκλησης υποβολής ανοιχτά κήρυγμα που επικεντρώνεται στην άμεση οικογένειά σας, δεν φαίνεται να έχουν κατάλληλες με το τι να περιμένουμε. Έτσι, ο Απόστολος του Αλλάχ αλλάξει το μήνυμά του της στρατηγικής έφεση επικεντρώνεται στην άμεση οικογένεια μετακινήθηκε για να καλέσετε umu, η ανθρωπότητα στο σύνολό της. Η προσφυγή στην κλίμακα των «διεθνών» βασίζονται σε θεούς εντολή, το γράμμα του al-Hijr στίχους 94-95.

Ως συνέχεια της εντολής, ο προφήτης πήγε για την εποχή σκηνές προσκύνημα στο προσκυνητές. Στην αρχή δεν λάβει πολλά, εκτός από μια ομάδα προσκυνητών από Yathrib, Kabiulah Khazraj που έλαβαν ενθουσιασμό κήρυγμα. Από αυτό το φως ακτινοβολεί προς τα έξω Ισλαμικής Μέκκα.

Κοινότητα αποδοχή του Ισλάμ στον ενθουσιασμό Yathrib οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, (1) η είδηση
​​της γέννησης των Εβραίων θα ήταν μια Απόστολος, (2) Aus και Khazraj φυλή κάτω από πίεση και απειλές από εβραϊκές ομάδες, (3) Σύγκρουση μεταξύ της Khazraj και Aus βιώσιμη σε μακροπρόθεσμο χρονικό διάστημα, ως εκ τούτου αναμένουν έναν ηγέτη ο οποίος είναι σε θέση να προστατεύσει και να τους συμφιλιώσει.

Στη συνέχεια, η σεζόν προσκύνημα στο δωδέκατο έτος της αποστολικό Μωάμεθ, ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ επισκέφθηκε από δώδεκα άνδρες και μια γυναίκα, να δείξουν την πίστη, που είναι γνωστή ως "Bai'ah al'Aqabah Ι" υποσχέθηκε ότι δεν θα λατρεύουν εκτός από τον Αλλάχ SWT, δεν θα κλέβουν και διαπράττουν μοιχεία: δεν πρόκειται να σκοτώσει τα παιδιά, και να κρατήσει τα βδελυγματα και συκοφαντίες, να τηρείτε πάντα τον Προφήτη προς τη σωστή, και όχι bertrayel ενάντια σε κάτι που δεν θέλουν.

Χάρη στην υψηλή πνεύματα που έχουν οι φίλοι στο κηρύττουν τη διδασκαλία του Ισλάμ, έτσι ώστε το σύνολο του πληθυσμού της Yathrib στο Ισλάμ, εκτός από τους Εβραίους. Η επόμενη σεζόν προσκύνημα, 73 άνθρωποι είχαν προσκυνητές από Yathrib ήρθε στον προφήτη Μωάμεθ και το σύνολο της πίστης στον Αλλάχ και ο Αγγελιοφόρος Του στον ίδιο χώρο με την εφαρμογή "της αλ-Aqabah Baiah Ι" το περασμένο έτος, που είναι γνωστή ως «αλ-Aqabah Baiah ΙΙ "και θα συμφωνήσουν Προφήτη έφερε στο Yathrib.

2. Ισλαμική Εκπαιδευτικό Υλικό
Οι εκπαιδευτικοί σε υλικό φάση Makkah μπορεί να χωριστεί σε δύο μέρη, και συγκεκριμένα (1) Tawheed εκπαίδευσης, (2) τη διδασκαλία του Κορανίου. Πρώτον, η εκπαίδευση Ματέι μονοθεϊσμό, αυτό το υλικό είναι πιο συγκεντρωμένοι ώστε να καθαρίσει η θρησκεία του Προφήτη Ιμπραήμ έφερε μονοθεϊσμό, που έχει διαστρεβλωθεί από μια κοινωνία της άγνοιας. Στην ουσία οι θεωρητικοί μονοθεϊστικές διδασκαλίες που περιέχονται στο περιεχόμενο της επιστολής της al-Fatihah στίχο 1-7 και Surat Al-Ikhlas, στίχοι 1-5. πρακτική εκπαίδευση που παρέχεται μονοθεϊσμό malaui σοφό τρόπο, θα οδηγήσει το μυαλό να φέρει τους ανθρώπους του για να τους αναγνώστες, να δώσουν προσοχή και να σκεφτούμε τη δύναμη και το μεγαλείο του Θεού και ο ίδιος ο άνθρωπος. Τότε αυτός την δίδαξε πώς να το πώς να εφαρμοστεί η έννοια του μονοθεϊσμού στην καθημερινή ζωή. Messenger αμέσως έγινε ένα παράδειγμα για το λαό του. Το αποτέλεσμα, μια συνήθεια που ξεκίνησε τον αραβικό κοινοτική δράση για λογαριασμό του είδωλα, αντικαταστάθηκε με το Bismillahirrahmanirrahim λέξεις. συνήθειες της ειδωλολατρίας, τότε αντικαθίσταται με λατρεία και δοξάζουν το Θεό.

Δεύτερον, η Al-Quran διδακτικού υλικού. Υλικό Inidapat καθορίζονται σε: (1) υλικά αλφαβητισμού του Κορανίου, προς το παρόν ονομάζεται υπαγόρευση υλικό »και Iqra». Με Ματέι Αναμένεται ότι η συνήθεια των Αράβων που διαβάζουν συχνά ποίηση όμορφα, αντικαθίσταται από την ανάγνωση του Κορανίου ως την υψηλότερη αξία της ανάγνωσης λογοτεχνίας (2) Ματέι απομνημονεύσει στίχους του Κορανίου, η οποία αργότερα ονομάστηκε το απομνημονεύσει το ιερό στίχους του Κορανίου (3), η κατανόηση υλικό του Κορανίου, που αναφέρεται σήμερα το υλικό Fahmi το Κοράνι ή την ερμηνεία του Κορανίου: ο σκοπός του υλικού αυτού είναι να ισιώσει τους μουσουλμάνους ότι το μοτίβο που πιστεύουν ότι το μοτίβο επηρεάζεται άγνοια. Αυτό είναι όπου βρίσκεται η λειτουργία της παράδοσης, όπως την ανάγνωση του Κορανίου.

3. Μέθοδοι της Ισλαμικής Παιδείας
Εκπαιδευτικές μέθοδοι διεξάγονται οι σύντροφοι Προφήτη στόχο, μεταξύ άλλων: (1) μια διάλεξη, η οποία εκδόθηκε μια νέα αποκάλυψη από την ημερομηνία παραλαβής και να παρέχει εξηγήσεις και επεξηγήσεις, (2) διάλογος, ο διάλογος μεταξύ του Προφήτη με Mu'az ιμπν Jabal όταν Mu 'Α-Ω θα ανατεθεί ως Ahadi στη χώρα της Υεμένης, ο διάλογος μεταξύ του προφήτη με τους συντρόφους του για να ρυθμίσετε τη στρατηγική του πολέμου, (3) συζήτηση ή ερώτηση και απάντηση? συχνές συντρόφους bartanya το Messenger για έναν νόμο, τότε ο απόστολος απάντησε, ( 4) perumpanaan μεθόδους: για παράδειγμα, οι πιστοί είναι σαν ένα σώμα, όταν ένας πόνος στα άκρα μετά το άλλο σώμα θα αισθανθεί επίσης. (5) Η μέθοδος της ιστορίας, όπως για παράδειγμα την ιστορία του ταξιδιού του των «Isra και Miraj και την ιστορία της συνάντησης με τον προφήτη Μωυσή anatara Khaidir (6) Η μέθοδος του εθισμού: membiasakankaum εκκλησίασμα προσευχές των μουσουλμάνων (8) μέθοδος για rote Οι παράδειγμα οι φίλοι ενθαρρύνονται για να κρατήσει την Αλ Κορανίου από απομνημόνευση.

Στο βιβλίο "Tarbiyah Islamiyah" που γράφτηκε από Najb Khalid al-Amar, είπε ότι οι μέθοδοι της ισλαμικής εκπαίδευσης διεξάγεται κατά την περίοδο του προφήτη Μωάμεθ από τη Μέκκα και την Μεδίνα, ήταν (1) με απευθείας επίπληξη Τέτοιες Hadith Προφήτη: Salmah ιμπν Umar ra »στο παρελθόν, θα είναι μια υπηρέτρια στο σπίτι του προφήτη, Pls τρώγοντας για παράδειγμα, άπλωσα το χέρι μου σε ποικίλες κατευθύνσεις. Βλέποντας αυτό, λέει, Hi Γκουλάμ διαβάσετε Bismillah, φάτε με το δεξί σας, και να τρώνε ό, τι είναι didekatmu "(2), μέσω του Messenger υπονοούμενα του Αλλάχ είπε:« Αυτό που λένε αυτή την επιθυμία που πραγματικά προσεύχομαι και τον ύπνο, εγώ γρήγορα και να σπάσει τη γρήγορη και όποιος μου παντρεύονται γυναίκες που δεν είναι ευχαριστημένοι με την κατηγορία Ι Sunnah μένα σημαίνει ότι δεν είναι; . (Βλ. Shahirul Τζαμί `Ash Sagheer, Hadith Όχι χυμό. 5. 5448 (3) καταγγελία της προσκυνητές. Πάντα Ka` β ιμπν Μάλικ δεν συμμετείχαν στον πόλεμο και Rasullah του Saw Ταμπούκ. Είπε άλλους συντρόφους του προφήτη απαγόρευσε μιλώντας μαζί μου, ανέφερε ο Προφήτης είπε διατάξει προσεύχονται τα παιδιά σας από την ηλικία των επτά ετών και να νικήσει τους εάν διστάζουν να το κάνουν στην ηλικία των δέκα, και βλέπουν τους εαυτούς τους ξεχωριστό από το κρεβάτι (Abu Φύλλα και Δικαιοσύνης) (5) μέσα από μια σύγκριση της ιστορίας αυτών που πέρασαν? χρησιμοποιούν τη λέξη σύνθημα: π.χ. κοντά δεύτερο δάχτυλο ως χειρονομία της αναγκαιότητας ενότητας menggelang? παράδειγμα για κάθε ένα από ό, τι ο Προφήτης που μεταφέρεται από τον Προφήτη ίδιος uswah.


4. Ισλαμική Βιογραφικό Εκπαίδευση
Ισλαμικό πρόγραμμα σπουδών της εκπαίδευσης κατά την περίοδο Rasululah τόσο στην Μέκκα και την Μεδίνα, είναι το Κοράνι ότι ο Θεός αποκάλυψε, σύμφωνα με τους όρους και τις καταστάσεις, γεγονότα και εκδηλώσεις YAG που βιώνουν οι Μουσουλμάνοι κατά το χρόνο, επειδή είναι στην πράξη όχι μόνο λογική και ορθολογική αλλά και fitra και ρεαλιστική. Τέτοιον τρόπο ώστε τα αποτελέσματα μπορεί να φανεί από την πνευματική και διανοητική στάση των οπαδών του.


5. Ινστιτούτο Ισλαμικών Παιδείας
Σύμφωνα με τη γνώμη της συγγραφέα των ισλαμικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων σε φάση Makkah υπάρχουν δύο είδη των θέσεων που είναι το σπίτι Arqam ιμπν Arqam και Kuttah Σπίτι Arqam ιμπν Arqam είναι ο πρώτος τόπος συγκέντρωσης των μουσουλμάνων και του Προφήτη τους να μάθουν τους νόμους και τα βασικά της ισλαμική διδασκαλία. Αυτό το σπίτι είναι το πρώτο εκπαιδευτικό ίδρυμα ή το πρώτο Madrasa μία φορά στο Ισλάμ, όπως για τη διδασκαλία σε αυτά τα ιδρύματα είναι ο Προφήτης ο ίδιος.
Kuttab. Εκπαίδευση στην kuttab δεν είναι το ίδιο όπως η εκπαίδευση που πραγματοποιήθηκε στο σπίτι Arqam ιμπν Arqam, η εκπαίδευση στο σπίτι Arqam ιμπν περιεχόμενο Arqam του υλικού στον ισλαμικό νόμο και τις βασικές αρχές του Ισλάμ, ενώ η εκπαίδευση σε kuttab αρχικά επικεντρώνεται περισσότερο στο υλικό αλφαβητισμού της λογοτεχνίας, της ποίησης και της μάθησης Αραβικά αριθμητικής αλλά μετά την έλευση του Ισλάμ το υλικό σε συνδυασμό με τα υλικά παιδεία al-Κοράνι και να κατανοούν τους νόμους του Ισλάμ. Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στην Kuttab στην πρώιμη εποχή του Ισλάμ είναι οι μη-μουσουλμάνοι. Στην ιστορία της Ισλαμικής όρος kuttab εκπαίδευση έχει γίνει γνωστό μεταξύ των προ-ισλαμικών του έθνους αραβικά, ετυμολογικά προέρχεται από την αραβική kuttab kataba δηλαδή, yaktubu, το οποίο σημαίνει kitaaban έχει γράψει, είναι η γραφή και γραφή, ενώ maktab σημαίνει έναν πίνακα ή ένα μέρος για να γράψετε


Β. Φάση Medina
Η άφιξη του Προφήτη Μωάμεθ με τους μουσουλμάνους της Μέκκας, έγινε δεκτή με χαρά από τους κατοίκους της Medina και με μια αίσθηση της αδελφοσύνης. Έτσι το Ισλάμ λάβει ένα νέο περιβάλλον το οποίο είναι απαλλαγμένο από την απειλή των ηγεμόνων της Quraysh της Μέκκας, da `το περιβάλλον του wah, μεταφέρω τη διδασκαλία του Ισλάμ και να μεταφράσει αυτό στην καθημερινή ζωή. Αποκάλυψη στη σειρά κατά τη διάρκεια του Προφήτη Μωάμεθ Medina σοφία στη διδασκαλία του Κορανίου είναι να ενθαρρύνει τους οπαδούς του να απομνημονεύουν και να γράψει τους στίχους του Κορανίου, όπως διδάσκει. Κατείχε συχνή επανάληψη-επανάληψη στην ανάγνωση του Κορανίου στην προσευχή, στις ομιλίες, στα μαθήματα και άλλες ευκαιρίες.

1. Ινστιτούτο Ισλαμικών Παιδείας
Όταν ο προφήτης και οι σύντροφοί του να Madina hijras ένα από το πρώτο πρόγραμμα που έκανε ήταν το χτίσιμο ενός τζαμιού. Μετά την ολοκλήρωση του τζαμιού, ο Προφήτης Μωάμεθ μετακόμισε καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του δωματίου που προβλέπονται ειδικά γι 'αυτόν. Κατά τον ίδιο τρόπο μεταξύ των φτωχών απόδημοι οι οποίοι δεν έχουν την πολυτέλεια να οικοδομήσουν το δικό τους σπίτι.

Το τζαμί ήταν το κέντρο του Προφήτη Μωάμεθ με τους μουσουλμάνους, να αναπτύξουν από κοινού μια νέα κοινότητα, οι άνθρωποι φωτίζονται από αντικατοπτρίζουν μονοθεϊσμό και την ενότητα της Ummah. Στο τζαμί ότι ζητείται η γνώμη για διάφορα θέματα, ίδρυσε την προσευχή εκκλησίασμα, διαβάζοντας το Κοράνι, και απαγγέλλει στίχους από το που προέρχεται πρόσφατα. Έτσι, το τζαμί ήταν το κέντρο της εκπαίδευσης και της διδασκαλίας.
Μια πολιτική η οποία είναι πολύ αποτελεσματική στη διαμόρφωση και ανάπτυξη μιας νέας κοινότητας στη Μεδίνα, είναι disyari `μέσων επικοινωνίας atkannya βασίζεται στην αποκάλυψη, η οποία πραγματοποιήθηκε την προσευχή της Παρασκευής στην εκκλησία και την προσευχή. Με την προσευχή της Παρασκευής είναι σχεδόν όλοι οι πολίτες έρχονται μαζί για να ακούσετε απευθείας το κήρυγμα του προφήτη Μωάμεθ και το εκκλησίασμα προσευχή της Παρασκευής.


2. Το υλικό στην Medina Ισλαμική Εκπαίδευση
Στα υλικά φάση Medina εκπαιδευτικό παρέχεται η κάλυψη είναι πιο περίπλοκη από ό, τι η εκπαίδευση φάση amteri Μέκκα. Από την εφαρμογή της ισλαμικής εκπαίδευσης στη Μεδίνα είναι οι εξής:

1) Εκπαίδευση ukhwah (αδελφότητα) μεταξύ των muslimimin
Κατά την εφαρμογή αυτής της εκπαίδευσης ukhwah, ο προφήτης Μωάμεθ ξεκινά από την οικογενειακή δομή που υπήρχε εκείνη την εποχή. Για να ενώσει την οικογένεια του προφήτη Μωάμεθ προσπάθησε να το συνδέσει σε μια ενιαία οντότητα. Έχουν brothering για τον Θεό όχι για τους άλλους. Σύμφωνα με το περιεχόμενο σύνταγμα Medina, επίσης, ότι μεταξύ εκείνων που πιστεύουν, δεν θα πρέπει να αφήσει τον αδελφό του ζει και να φέρουν το βάρος των βαρέων χρέους μεταξύ τους. Anatara πιστοί ο ένας στον άλλο, πρέπει να βοηθούν ο ένας τον άλλο να βοηθήσει στην αντιμετώπιση όλων των θεμάτων της ζωής. Θα πρέπει να εργαστούν από κοινού για την άσκηση καλά, να φροντίζει για τα κοινά συμφέροντα και αρνήθηκε να βλάψει ή κακό που θα συμβούν

2) Εκπαίδευση της κοινωνικής πρόνοιας
Η διασφάλιση της κοινωνικής πρόνοιας, ανάλογα κυρίως με την εκπλήρωση των βασικών αναγκών από την καθημερινή ζωή. Γι 'αυτό ο καθένας πρέπει να δουλεύουν για να ζουν. Για να ξεπεραστεί το πρόβλημα της εργασίας, ο προφήτης Μωάμεθ διέταξε την μετανάστες που έχουν στην αδελφοσύνη με την Ansor, έτσι ώστε να εργαστούν από κοινού με αυτά τα αδέλφια. Μετανάστες είναι συνήθως αυτά της Bethany ακολουθήστε τη γεωργία, ακολουθήστε τις συνήθεις εμπορικές αδελφό. Για λόγους ασφαλείας προφήτη Μωάμεθ που σχηματίζουν παρατηρητή μονάδων που είχε η εκχώρηση για την προστασία από επιθέσεις δυνατότητα και αναστάτωση στη ζωή των μουσουλμάνων. Οι μονάδες αυτές είναι το έμβρυο των στρατευμάτων στο καθήκον να εξασφαλίσουν και να διατηρήσουν και να υποστηρίξουν τις εργασίες της Ισλαμικής da`wah περαιτέρω.

3) Εκπαίδευση στην ευημερία της οικογένειας SIB
Ο ορισμός της οικογένειας είναι ο σύζυγος, η σύζυγος και τα παιδιά. Προφήτη Μωάμεθ προσπάθησε να βελτιώσει την κατάσταση με την εισαγωγή και ταυτόχρονη εφαρμογή νέου συστήματος οικογένεια συγγένεια, η οποία βασίζεται στην taqwa στον Αλλάχ. Εισαγωγή της οικογένειας και της συγγένειας συστήματα βασίζονται στην αναγνώριση των ατομικών δικαιωμάτων, των δικαιωμάτων της οικογένειας και των απογόνων τους στη ζωή της καθαρότητας της συγγένειας και της κοινότητας σε ένα δίκαιο και ισορροπημένο, όπως φαίνεται στην επιστολή της Αλ Hujarat στίχο 13:

O ανθρωπότητα! Σας δημιουργείται από ένα αρσενικό και ένα θηλυκό, και σας έκανε να έθνη και φυλές, ότι το YE μπορεί να γνωρίζει ο ένας τον άλλον γνωρίζουν. Αληθώς τα ευγενέστερα ανάμεσά σας στη θέα του Αλλάχ είναι ο πιο ευσεβής ανάμεσά σας

Συγγένεια, σχηματίζονται αυθόρμητα ως αποτέλεσμα των κανόνων για την Muhrim και κληρονόμος σε έναν ετοιμοθάνατο κόσμο και τους κανόνες της κηδεμονίας. Σε αυτή την συγγένεια, τα χαρακτηριστικά των ατόμων και των οικογενειών με σαφή και εμφανή τα δικαιώματα ιδιοκτησίας σε ακίνητα, ενώ το μόνο ορατό χαρακτηριστικό των σχέσεων συγγένειας μεταξύ των ατόμων χαρακτηρίζεται ουσιαστικά από το γάμο δεν θα πρέπει με τη διεξαγωγή εσωτερικών συγγενείς.

4) Εκπαίδευση άμυνα και την ασφάλεια διάδοση του Ισλάμ
Κοινότητα των Μουσουλμάνων είναι ένα κράτος (κράτος) υπό την καθοδήγηση του Προφήτη Μωάμεθ, που ασκεί την κυριαρχία της. Αυτή είναι η βάση για da'wah τις προσπάθειές του να μεταδώσει τη διδασκαλία του Ισλάμ για όλη την ανθρωπότητα σταδιακά. Ως εκ τούτου, μετά τη μουσουλμανική κοινότητα σε όρθια Medina και κυρίαρχο, ο προφήτης Μωάμεθ επόμενη προσπάθεια να επεκτείνει την αναγνώριση της κυριαρχίας είναι ένας τρόπος για να καλέσει τις φυλές γύρω Medina να αναγνωρίσουν το σύνταγμα της Medina. Πρόσκληση παραδόθηκε με μια καλή και σοφή.

Για όσους δεν θέλουν να δεσμεύουν την ειρηνευτική συμφωνία υπάρχουν δύο πιθανές ενέργειες του Προφήτη Μωάμεθ (1), αν δεν εκφράζουν την εχθρότητα ή δεν επίθεση των μουσουλμάνων ή των φυλών που έχουν συνάψει συμφωνία με τους μουσουλμάνους, τότε είναι άφησε μόνο, (2), αλλά αν εκφράσει την εχθρότητα και την επίθεση των μουσουλμάνων ή επιτίθεται εκείνους που έχουν μια συνθήκη ειρήνης με τους μουσουλμάνους, τότε πρέπει να αγωνιστεί, έτσι ώστε να θεωρούν τους εαυτούς τους και να αναγνωρίσουν την κυριαρχία των κρατών που υπόκεινται στους μουσουλμάνους




ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ
ΚΛΕΙΣΙΜΟ


Το μοτίβο της φάσης Ισλάμ εκπαίδευση Προφήτη περίοδο Μέκκα-Μεδίνα δεν είναι μόνο συγγραφείς buisa που περιέχονται στις εφημερίδες. Τουλάχιστον η συζήτηση θα πρέπει να βρεθεί το κοινό νήμα που φάσης των προτύπων εκπαίδευσης της Μέκκα και την Μεδίνα, έχουν ομοιότητες και διαφορές, υπάρχουν δύο φάσεις της Μέκκα εκπαιδευτικό ίδρυμα που είναι το σπίτι Arqam ιμπν Arqam και Kuttab, ενώ στο Medina εκπαιδευτικά ιδρύματα προέλευσης και του Τζαμί του συντρόφους του πολλαπλών λειτουργιών

Εκπαιδευτικό υλικό στην Medina έχει ως εξής:


α. Εκπαίδευση ukhwah (αδελφότητα) μεταξύ των muslimimin
β. Εκπαίδευση της κοινωνικής πρόνοιας
γ. Sib εκπαίδευση στην ευημερία της οικογένειας
δ. Εκπαίδευση hamkam (άμυνα και την ασφάλεια) διάδοση του Ισλάμ


Kuriukulum χρησιμοποιούνται Μέκκα και την Μεδίνα, είναι το ίδιο που περιγράφεται al-Κοράνι με το Hadith προφήτη Μωάμεθ αποκαλύπτεται σταδιακά, όπως ακριβώς μια πληρέστερη πρόγραμμα σπουδών στη Μεδίνα, σε αρμονία με τις αυξανόμενες αποκάλυψη αποκάλυψε στον Προφήτη





ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ



Haekal, Ιστορία της ζωής του Μωάμεθ, Penrj. Ali Audah (Νέα Υόρκη: Κεντρική Βιβλιοθήκη, 1972)

Zuhairini et al, Ιστορία της ισλαμικής εκπαίδευσης, (Νέα Υόρκη: Bunni Αλφαβητισμός: συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση του Τμήματος Ισλαμικών Ιδρυμάτων της Θρησκεία, 1997),
AJB Khalid al-Amar, tarbiyah Προφήτη, penjrj. Ibn Muhammad, Fakhrudin Nursyam (Τζακάρτα: Gema Insani Prres 1996)

Zuhairini et al, Ιστορία της ισλαμικής εκπαίδευσης, (Νέα Υόρκη: Bunni Αλφαβητισμός: συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση του Τμήματος Ισλαμικών Ιδρυμάτων της Θρησκείας, 1997


[1] Κοινωνικές Συνθήκες της κοινότητας ανάμεσα στους Άραβες, υπάρχουν περισσότερες κατηγορίες της κοινωνίας, διαφορετικά μεταξύ τους. Οι Άραβες είναι πολύ επαινούν τον πλοίαρχο και σκλάβος προσβλητικό. Ακόμα και ο πλοίαρχος έχει το δικαίωμα σε όλα τα λάφυρα και πλούτο, και το λοιπό προσωπικό υποχρεούνται να πληρώσουν πρόστιμα και φόρους, δουλείας πεδία καλλιεργήσιμη γη παράγει περισσότερο πλούτο. Τότε σημερινό σύστημα εξουσίας είναι μια δικτατορία. Πολλά δικαιώματα χάνονται και παραμελημένα. Οι σκλάβοι δεν μπορούν να κάνουν την παραμικρή αντίσταση, πολλοί από εκείνους που αισθάνονται την πείνα, τον πόνο, και η δυσκολία που δεν είναι συχνά θανατηφόρα, μάταια. Οι οικονομικές συνθήκες μετά τις κοινωνικές συνθήκες, που μπορεί να δει κανείς από την ζωή του δρόμου των Αράβων. Το εμπόριο είναι το κυρίαρχο μέσο για να τα βγάλουν πέρα. Lane διαδρομή του εμπορίου δεν μπορεί να ελεγχθεί αν απλά ανίκανη να ελέγξει την ασφάλεια και την ειρήνη. Αν και αυτές οι συνθήκες δεν είναι ασφαλείς, όπως εκδηλώνεται με την Αραβική χερσόνησο, εκτός από το ιερό μήνες. Ότι όταν οι αγορές άνοιξαν την περίφημη αραβική ως Ukadz, dzil-Majaz, Medina και άλλους. Δεν master των βιομηχανικών και βιοτεχνικών. Τα περισσότερα από τα σκάφη που είναι στα αραβικά, όπως το ράψιμο, βυρσοδεψία, και άλλοι προέρχονται από το λαό της Υεμένης, και προαστιακό Hirah Sham. Ωστόσο, εν μέσω της χερσονήσου υπάρχει γεωργία και βοσκοτόπους. Ενώ Αραβικά γυναίκες απλά γυρίζοντας. Αλλά τα πλούτη που ανήκουν yagn μπορεί να καλέσει το ξέσπασμα του πολέμου. Η φτώχεια, η πείνα και η γυμνή άνθρωποι είναι εξοικειωμένοι θέαμα στην κοινότητα. Η κατάσταση της θρησκευτικής ζωής είναι πολύ ειρωνικό. Ειδωλολάτρες οι άνθρωποι ευημερούν khufarat επιπτώσεις στην κοινωνική ζωή της πολιτικής και θρησκείας. Οι Εβραίοι μετατρέπονται σε ανθρώπους που είναι αλαζονικό, αναιδής. Οι ηγέτες τους να λατρεύεται εκτός από τον Αλλάχ. Αν και ο Χριστιανισμός έγινε η peganisme θρησκεία ένα απατηλό και να προκαλέσει σύγχυση μεταξύ Θεού και ανθρώπου. Όσον αφορά την Akhlah, είναι αυτοί οι οποίοι ανταγωνίζονται και υπερηφανεύεται σε μπελάδες και kumrahan καρδιές kedermawaan, οι άνθρωποι που καταλαμβάνουν την υπόσχεση, τη δόξα της ψυχής και eengganan δεχτεί την ταπείνωση και την αδικία, ποτέ τους άλλους υποχώρηση, ευγένεια ή βοήθεια, μοτίβα απλότητα Bedouin ζωή. Δείτε, Shafiyurraman al-Mubarakfury, Shirah Nabawiyah, Penjr.Kathur Suhardi, (Νέα Υόρκη: Βιβλιοθήκη AIK Autsar, 2000), εκτυπώσεις σε-9, σελ. 46-64.


[2] Εάν υπάρχει μια ψυχή τάση ξαφνικά γαργαλάω να δοκιμάσετε μερικές από τις απολαύσεις του κόσμου, ή αν θέλετε να ακολουθήσετε μερικές παραδόσεις που δεν είναι αξιοθαύμαστη, τότε η βοήθεια του Θεού εγγραφεί ως εμπόδιο στις μεταξύ τους σχέσεις και την ευχαρίστηση ή την τάση. Ibn Athir διηγήθηκε πώς ο Προφήτης Μωάμεθ είπε, Δεν είναι ποτέ περάσει από το μυαλό μου την επιθυμία να ακολουθήσουν την κοινή πρακτική των ανθρώπων που αγνοούν, εκτός από δύο φορές. Αλλά τότε ο Θεός γίνεται ένα εμπόδιο μεταξύ εμού και του επιθυμία. Από τη στιγμή που δεν είναι πλέον η παραμικρή επιθυμία να δοξάζει τον Θεό που με την πραγματεία του, ένα βράδυ είπα κάποτε έναν νεαρό άνδρα που ήταν μαζί μου disuatu mengembala κατσικίσιο λόφο στη Μέκκα. "Παρακαλούμε προσέξτε τις κατσίκες, πρόβατα, γιατί είμαι έτοιμος να εισέλθει Μέκκα και άρχισαν να συζητάνε εκεί όπως και οι άλλοι νέοι". Θα το πράξει », είπε ο συνεργάτης μου για τη νεολαία. Γι 'αυτό και γύρισε να φύγει. Εκτός από το πρώτο σπίτι kulewatidi Makkah, άκουσα τον ήχο του ντέφια σφήκες," Τι είναι αυτό; Ρώτησα. Ο λαός απάντησε, «έτσι και έτσι και fulanah περίπτωση γάμου:« Είμαι dukuk και να ακούσουν. Namul ο Θεός έκλεισε τα αυτιά μου και αποκοιμήθηκα, μέχρι που ξύπνησα την επόμενη μέρα, επειδή το τσίμπημα Κυρ Πήγα πίσω και ρώτησε αμέσως kerekanku keadaannku. Τότε κηρύσσουν τι συμβαίνει. Την άλλη νύχτα το λέω έτσι κι αλλιώς και να κάνουν το ίδιο πράγμα με το προηγούμενο βράδυ. Έτσι μετά από μια άλλη νύχτα, όπως ότι έτσι κι αλλιώς λέω και κάνω πράγματα το ίδιο με το προηγούμενο βράδυ. Έτσι, αφού δεν θέλουν πλέον να κάνουν τα πράγματα, γρήγορα τη γνησιότητα αυτού του Hadith της διαφοράς. Δικαιολογήστε και Αλ Χακίμ ιμπν αλ-Kathir Bidayah αποδυναμώσει σε Nihayah Wa, 2 / 287). Στο ίδιο, σελ. 86-7

[3] Ο Προφήτης Μωάμεθ είναι ένας υπηρέτης του Θεού ang διακοσμημένα με ευγενείς τρόπους και terpuki. Ήταν πολύ διάσημο μεταξύ των ανθρώπων του Quraysh ως kestria, πάντα σταθερή και κρατά την υπόσχεση της ακριβής, καλός άνθρωπος και πολύ ευγενικός με τους γείτονες και τους ανθρώπους που πάντα ντροπαλός μακριά από κακές πράξεις, χαμηλή αυτοεκτίμηση (tawadu »), γενναιόδωρος, γενναίος, ειλικρινής και αξιόπιστος μέχρι να τον αποκάλεσε «Αλ Αμίν" δείτε Χασάν Ιμπραήμ Χασάν, Ιστορία και Πολιτισμός του Ισλάμ, trans. H.A. Baharudin (Νέα Υόρκη: Kalam Noble 2002) για να Τόμος Ι, ώρα Κεντρικής Ευρώπης να Ι, σελ. 141-2


[4] Βλέπε Q. 26. 213-216
[5] Haekal, Ιστορία της ζωής του Μωάμεθ, Penrj. Ali Audah (Νέα Υόρκη: Κεντρική Βιβλιοθήκη, 1972) σελ. 30-2

[6] Βλέπε, QS 111 :1-5

[7] Zuhairini et al, Ιστορία της ισλαμικής εκπαίδευσης, (Νέα Υόρκη: Bunni Αλφαβητισμός: συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση του Τμήματος Ισλαμικών Ιδρυμάτων της Θρησκείας, 1997), ώρα Κεντρικής Ευρώπης σε-5, σελ. 23-7

[8] Βλ. Najb Khalid al-Amar, tarbiyah Προφήτη, penjrj. Ibn Muhammad, Fakhrudin Nursyam (Τζακάρτα: Gema Insani Prres 1996), ώρα Κεντρικής Ευρώπης σε 3 σσ. 33-41

[9] Zuhairini et al, Ιστορία της ισλαμικής εκπαίδευσης, (Νέα Υόρκη: Bunni Αλφαβητισμός: συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση του Τμήματος Ισλαμικών Ιδρυμάτων της Θρησκείας, 1997), ώρα Κεντρικής Ευρώπης σε-5, ώρα 23-7

[10] Στο ίδιο. σελ. 44

[11] Ό.π.., Σελ. 62



DAFTAR KEPUSTAKAAN

Haekal, Sejarah Hidup Muhammad, Penrj. Ali Audah ( Jakarta : Balai Pustaka, 1972)
Zuhairini dkk, Sejarah Pendidikan Islam, (Jakarta : Buni Aksara : bekerja sama dengan Direktorat Jenderal Pembinaan Kelembagaan Agama Islam Departemen Agama, 1997), cet ke-5
 ajb Khalid al-Amar, tarbiyah Rasulullah, penjrj. Ibn Muhammad, Fakhrudin Nursyam ( Jakarta : Gema Insani Prres 1996), cet ke-3
Zuhairini dkk, Sejarah Pendidikan Islam, (Jakarta : Buni Aksara : bekerja sama dengan Direktorat Jenderal Pembinaan Kelembagaan Agama Islam Departemen Agama, 1997), cet ke-5,  


Tidak ada komentar:

Posting Komentar