(Επανεξέταση των εργασιών Ιστορίας Greatest δυναστείας Fathimiyah Στην Αίγυπτο)
Ι. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Α. Φόντο
Το μακρύ ταξίδι του Al-Azhar, ο οποίος είναι σήμερα ηλικίας από 1000 χρόνια μπροστά από τα πιο ενδιαφέροντα ήταν να ακούτε. Από την πρώτη χτισμένο στις 29 Jumada αλ-Ούλα 359 AH (970 μ.Χ.) ο διοικητής της Αλ Jauhar Shiqilli άνοιξε επίσημα την περασμένη Παρασκευή και να προσεύχονται μαζί, στις 7 το Ραμαζάνι AH 361, το οποίο ήταν αρχικά ένα μεγάλο θεσμικό όργανο όπως το τζαμί δεν ήταν ποτέ κουρασμένος γέννηση των υποτρόφων και μουσουλμάνοι λόγιοι. "Το τζαμί την ίδια στιγμή τα παλαιότερα εκπαιδευτικά ιδρύματα», αυτό είναι ένα βραβείο για την ιστορία της. [1]
Σήμερα al-Azhar είναι το αρχαιότερο πανεπιστήμιο του κόσμου η οποία έχει πολλούς διακεκριμένους κληρικούς έκδοσή τους? Abduh Μωάμεθ », Jamaluudin Al-Αφγανιστάν, Yusuf Qaradawi, καθώς και ένα ειδικό σχολιασμό εμείς Καθ. DR. Quraish Shihab. Η χρυσή εποχή του Al-Azhar σημειώθηκαν κατά τον 9ο αιώνα μ.Χ. H/15 Πολλοί επιστήμονες και διανοούμενους του Ισλάμ, στο Al-Azhar εμφανιζόταν εκείνη την ώρα, όπως Ibn Khaldun, Al-Φαρισαίος, As-Suyuti, Al-'Aini, Al-Khawi, Αμπντούλ Λατίφ αλ-Baghdadi, Ibn Khaliqan, Al-Maqrizi και άλλοι που έχουν πολλοί αφήνουν πολλά αραβικά εγκυκλοπαίδεια. Ηλικία χίλια χρόνια περισσότερη εμπειρία, φυσικά, πολλές δυναμικές και ρομαντισμό. Αν και η γήρανση του Al-Azhar, αλλά παραμένει ένα pavorit και ακόμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως Qiblah Ισλαμικής επιστήμες σήμερα. Μπορεί να διαπιστωθεί από τον ενθουσιασμό του ilmi το tholibul »από όλο τον κόσμο συρρέουν για να τα Kinanah χώρα. Για την περιοχή της Μέσης Ανατολής, την υψηλότερη βαθμολογία ενός μαθητή εξακολουθεί να κυριαρχείται αιγυπτιακή πατρίδα με την Αλ-Azharnya πανεπιστήμια. [2]
Σύμφωνα με στοιχεία από Ακόλουθος Παιδείας και Πολιτισμού Πρεσβεία-Κάιρο, ο αριθμός των al-Azhar φοιτητές είναι σήμερα περίπου 439.152 άτομα [3], ανάμεσα σε αυτούς τους πολλούς περισσότερους φοιτητές Ινδονησίας 3000 για σπουδές στην Αίγυπτο, αλλά εξακολουθεί να απέχει πολύ λιγότερο από τις γειτονικές μας χώρες , τη Μαλαισία. Υπάρχουν περίπου 7.000 περισσότερα Μαλαισίας φοιτητές εδώ. Δεν είναι περίεργο, διότι η χώρα που έδωσε την ηθική και υλική υποστήριξη στα παιδιά του έθνους του. Μαλαισία, έλαβε μια υποτροφία φοιτητικά δάνεια ενώ σπούδαζε εδώ. [4] Σε αντίθεση με την κυβέρνησή μας, η γραφειοκρατία περιπλέκει τις μελέτες που φαίνεται να Al-Azhar. Αν και στην ιδανική περίπτωση της χώρας μας με πληθυσμό 220 εκατομμύρια, περισσότερο ανάγκη από πολλούς επιστήμονες που συμμετείχαν στην πατρίδα. Ωστόσο, δεν πρέπει να αποθαρρύνονται, αν και ελαφρώς, Ινδονησία ακαδημαϊκή επίδοση των παιδιών είναι τόσο ενθαρρυντικά σε σχέση με αυτούς. Ίσως γιατί η ζωή δεν είναι πάρα πολύ υπερβολικός, περαιτέρω παρακινώντας το επιχειρηματικό πνεύμα της μάθησης.
Β. Διατύπωση Πρόβλημα
Σήμερα al-Azhar είναι το αρχαιότερο πανεπιστήμιο του κόσμου η οποία έχει πολλούς διακεκριμένους κληρικούς έκδοσή τους? Abduh Μωάμεθ », Jamaluudin Al-Αφγανιστάν, Yusuf Qaradawi, καθώς και ένα ειδικό σχολιασμό εμείς Καθ. DR. Quraish Shihab. Η χρυσή εποχή του Al-Azhar σημειώθηκαν κατά τον 9ο αιώνα μ.Χ. H/15 Πολλοί επιστήμονες και διανοούμενους του Ισλάμ, στο Al-Azhar εμφανιζόταν εκείνη την ώρα, όπως Ibn Khaldun, Al-Φαρισαίος, As-Suyuti, Al-'Aini, Al-Khawi, Αμπντούλ Λατίφ αλ-Baghdadi, Ibn Khaliqan, Al-Maqrizi και άλλοι που έχουν πολλοί αφήνουν πολλά αραβικά εγκυκλοπαίδεια. Ηλικία χίλια χρόνια περισσότερη εμπειρία, φυσικά, πολλές δυναμικές και ρομαντισμό. Αν και η γήρανση του Al-Azhar, αλλά παραμένει ένα pavorit και ακόμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως Qiblah Ισλαμικής επιστήμες σήμερα. Μπορεί να διαπιστωθεί από τον ενθουσιασμό του ilmi το tholibul »από όλο τον κόσμο συρρέουν για να τα Kinanah χώρα. Για την περιοχή της Μέσης Ανατολής, την υψηλότερη βαθμολογία ενός μαθητή εξακολουθεί να κυριαρχείται αιγυπτιακή πατρίδα με την Αλ-Azharnya πανεπιστήμια. [2]
Σύμφωνα με στοιχεία από Ακόλουθος Παιδείας και Πολιτισμού Πρεσβεία-Κάιρο, ο αριθμός των al-Azhar φοιτητές είναι σήμερα περίπου 439.152 άτομα [3], ανάμεσα σε αυτούς τους πολλούς περισσότερους φοιτητές Ινδονησίας 3000 για σπουδές στην Αίγυπτο, αλλά εξακολουθεί να απέχει πολύ λιγότερο από τις γειτονικές μας χώρες , τη Μαλαισία. Υπάρχουν περίπου 7.000 περισσότερα Μαλαισίας φοιτητές εδώ. Δεν είναι περίεργο, διότι η χώρα που έδωσε την ηθική και υλική υποστήριξη στα παιδιά του έθνους του. Μαλαισία, έλαβε μια υποτροφία φοιτητικά δάνεια ενώ σπούδαζε εδώ. [4] Σε αντίθεση με την κυβέρνησή μας, η γραφειοκρατία περιπλέκει τις μελέτες που φαίνεται να Al-Azhar. Αν και στην ιδανική περίπτωση της χώρας μας με πληθυσμό 220 εκατομμύρια, περισσότερο ανάγκη από πολλούς επιστήμονες που συμμετείχαν στην πατρίδα. Ωστόσο, δεν πρέπει να αποθαρρύνονται, αν και ελαφρώς, Ινδονησία ακαδημαϊκή επίδοση των παιδιών είναι τόσο ενθαρρυντικά σε σχέση με αυτούς. Ίσως γιατί η ζωή δεν είναι πάρα πολύ υπερβολικός, περαιτέρω παρακινώντας το επιχειρηματικό πνεύμα της μάθησης.
Β. Διατύπωση Πρόβλημα
1. Σε περίπτωση που Fathimiyah δυναστείας κυβέρνησε την Αίγυπτο;
2. Πώς η ιστορία της ίδρυσης της al-Azhar University;
3. Πώς είναι η ανάπτυξη και η δυναμική της al-Azhar University;
2. Πώς η ιστορία της ίδρυσης της al-Azhar University;
3. Πώς είναι η ανάπτυξη και η δυναμική της al-Azhar University;
Γ. Στόχοι
Το έγγραφο εργασίας έχει ως στόχο να προσδιορίσει και να εξηγήσει τη διαδικασία της εκμάθησης Fathimiyah δυναστεία της Αιγύπτου και την ιστορία της ίδρυσης της al-Azhar University και την ανάπτυξη και τη δυναμική του.
II. ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Α. Mastering Fathimiyah δυναστεία της Αιγύπτου
Ubaidillah Fathimiyah δυναστεία που ίδρυσε ο al-Mahdi, εγγονός Ισμαήλ Ja'far al-Siddeeq το έτος 297 μ.Χ. στη χώρα H./909 Maghrib (περίπου Μαρόκο τώρα) με Qairawan ως πρωτεύουσα του. Το όνομα αυτής της δυναστείας που αποδίδεται στην κόρη του προφήτη Φατίμα αλ-Zahra », σύζυγος του Ali ibn Abi Talib. Κυβέρνηση κέντρο βρισκόταν αρχικά στην πρωτεύουσα της Τυνησίας με Quraiwan (909-971M), στη συνέχεια μετακόμισε στο Κάιρο της Αιγύπτου (972-1171M). Αυτή η δυναστεία είναι μια δυναστεία των σιιτών Ismaili [5], η οποία ήταν η πρώτη γεννήθηκε, συνοδευόμενη από τη γέννηση του Buwaih Δυναστεία (932M0 στη Βαγδάτη, και αργότερα Safavid αυτοκρατορία (1501 μ.Χ.) στην Περσία. [6]
Παράλληλα με την ανάπτυξη της δύναμης Fathimiyah στην περιοχή της Maghrib, που προκύπτουν από τα ιδανικά του Χαλίφη al-Mahdi να κάνει δυναστεία του ως κατόχου της εξουσίας στον ισλαμικό κόσμο την εποχή εκείνη καθώς και τη διάδοση των Σιιτών Isma'ilism αίρεση που χρησιμοποιείται μεταξύ Fathimiyah. Αυτή η επιθυμία είναι, φυσικά, να πραγματοποιηθεί μόνο εάν ο Abbasid Daula θα μπορούσε να κατακτήσει την ανατολική εδάφη του Ισλάμ (περίπου Βαγδάτη), ο οποίος είχε τον έλεγχο στους περισσότερους τομείς του Ισλάμ. [7]
Παράλληλα με την ανάπτυξη της δύναμης Fathimiyah στην περιοχή της Maghrib, που προκύπτουν από τα ιδανικά του Χαλίφη al-Mahdi να κάνει δυναστεία του ως κατόχου της εξουσίας στον ισλαμικό κόσμο την εποχή εκείνη καθώς και τη διάδοση των Σιιτών Isma'ilism αίρεση που χρησιμοποιείται μεταξύ Fathimiyah. Αυτή η επιθυμία είναι, φυσικά, να πραγματοποιηθεί μόνο εάν ο Abbasid Daula θα μπορούσε να κατακτήσει την ανατολική εδάφη του Ισλάμ (περίπου Βαγδάτη), ο οποίος είχε τον έλεγχο στους περισσότερους τομείς του Ισλάμ. [7]
Για την πραγματοποίηση των μεγάλων ιδανικών, της al-Mahdi και αμέσως να σχεδιάζει ήδη terget είναι πώς να κυριαρχήσει στην περιοχή Χετζάζη (Μέκκα και Μεδίνα) και Sham (περίπου Σύριοι τώρα). Κατακτώντας δύο περιοχές δεν είναι εύκολη, τουλάχιστον δύο εμπόδια που μπορεί να ματαιώσει τα σχέδια Fathimiyah χαλίφη al-Mahdi. Η πρώτη από την πολιτική επιρροή, την περιοχή Hijaz και Sham ήταν υπό την επήρεια ισχυρών Ikhsyidiyah βασίζεται στην Αίγυπτο. Τόσο όσον αφορά τη γεωγραφία, τη γη της Αιγύπτου η οποία έγινε το κέντρο της Ikhsyidiyah daulah είναι η πρώτη Abbasid της χώρας, σε άμεση γειτνίαση με τη δύναμη Fathimiyah και ήταν ανάμεσα στις χώρες του Μαγκρέμπ και την περιοχή του Hijaz και Sham, είναι συνεπώς πολύ δυσμενή θέση των Maghrib μία φορά πολιτικά και στρατιωτικά εάν συνδέονται άμεσα melakukang επίθεση κατά του Hijaz και Sham. Λαμβάνοντας υπόψη ότι εξασφαλίζεται ότι χρειάζεται για να κατακτήσει την Αίγυπτο και Ikhsyidiyah που έχουν πιο ευνοϊκή γεωγραφική θέση, πολιτικά και στρατιωτικά. [8]
Η επιθυμία χαλίφη al-Mahdi να κατακτήσει την Αίγυπτο δεν μπορεί να φράσσεται, και πάλι τρεις φορές η επίθεση ξεκίνησε, η πρώτη επίθεση ξεκίνησε το 301 μ.Χ. H/913 Αλλά η επίθεση απέτυχε. Αργότερα στο έτος 307 μ.Χ. κατείχε και πάλι H./919 επίθεση, δυστυχώς, το αποτέλεσμα είναι μηδέν. Στη συνέχεια, το 321 μ.Χ. H/933 έστειλε στρατεύματα για τρίτη φορά, αυτή η επιχείρηση συνεχίστηκε μέχρι ο γιος του al-Qaim Biamrillah διορίζεται Fathimiyah menjaid δεύτερο χαλίφη, αλλά τα αποτελέσματα δεν έχουν ακόμη ικανοποιητική, ακόμη και τα απομεινάρια της αλ-Qaim όρο, είναι περισσότερο απασχολημένος με αναταραχές που συνέβησαν στη χώρα, έτσι ώστε οι δραστηριότητες της στρατιωτικής επίθεσης στην Αίγυπτο, έχοντας ένα κενό. Αυτή η κατάσταση συνεχίστηκε καθ 'όλη τη βασιλεία του τρίτου χαλίφη Fathimiyah Bani αλ-Μανσούρ Binasrillah (334 AH-341 μ.Χ.-952 μ.Χ. H./945). [9]
Οι εγχώριες συνθήκες βελτιώθηκαν το τέταρτο χαλίφη, αλ-Muiz Lidinillah, ανέβηκε στο θρόνο στα τέλη του έτους 341 μ.Χ. H./953 Η όλη βαρβαρικά φύλα που προηγουμένως αψήφησαν μπορεί να είναι «εξημέρωσε» το χρόνο, και στη συνέχεια Banu Idrisiyah που επαναστάτησε και ήθελε να ξεφύγει μπορεί να κατακτηθεί. Η επιτυχία της αυτή η εσωτερική πλευρά έκανε Daula Fathimiyah δύναμη επεκτείνεται, εκτείνεται από τα δυτικά της Τρίπολης (τώρα Libiya) που γειτνιάζουν με τα ανατολικά προς τον Ατλαντικό Ωκεανό στα δυτικά. Τότε ήταν που η επιθυμία να έχει τον έλεγχο της Αιγύπτου επανεμφανίστηκε. Αυτή η επιθυμία αυτή ενισχύεται και από πολλούς νέους λόγους, μεταξύ των οποίων [10]:
Οι εγχώριες συνθήκες βελτιώθηκαν το τέταρτο χαλίφη, αλ-Muiz Lidinillah, ανέβηκε στο θρόνο στα τέλη του έτους 341 μ.Χ. H./953 Η όλη βαρβαρικά φύλα που προηγουμένως αψήφησαν μπορεί να είναι «εξημέρωσε» το χρόνο, και στη συνέχεια Banu Idrisiyah που επαναστάτησε και ήθελε να ξεφύγει μπορεί να κατακτηθεί. Η επιτυχία της αυτή η εσωτερική πλευρά έκανε Daula Fathimiyah δύναμη επεκτείνεται, εκτείνεται από τα δυτικά της Τρίπολης (τώρα Libiya) που γειτνιάζουν με τα ανατολικά προς τον Ατλαντικό Ωκεανό στα δυτικά. Τότε ήταν που η επιθυμία να έχει τον έλεγχο της Αιγύπτου επανεμφανίστηκε. Αυτή η επιθυμία αυτή ενισχύεται και από πολλούς νέους λόγους, μεταξύ των οποίων [10]:
1. Ο θάνατος του Kafur al-Ikhsyidi χρόνια 357 μ.Χ. H./968 το οποίο είναι ο θεματοφύλακας της Αιγύπτου από τα δύο προηγούμενα χρόνια.
2. Οικονομική κρίση στην Αίγυπτο. Πολλές φορές υπήρχε μια πλημμύρα στην Αίγυπτο τα τελευταία εννέα χρόνια που οδήγησε σε γεωργική γη σε στενό και αυτόματη τιμές των τροφίμων να είναι ακριβά και ακολουθείται από τις αυξανόμενες τιμές των άλλων βασικών αναγκών, ώστε να υπήρχε πείνα στην Αίγυπτο και την εξάπλωση των επιδημικών ασθενειών στον πληθυσμό της Αιγύπτου.
3. Το χάος στην οικονομία είναι η διαρροή στο στρατιωτικό τομέα, όπου το σχίσμα μεταξύ των στρατιωτικών ηγετών της χώρας. Η κατάσταση αυτή συνεπάγεται για τη δημόσια οργή εναντίον των ηγεμόνων εκείνη την περίοδο διπλασιάστηκε.
4. Μια ομάδα των ακραίων σιιτών ομάδα που ονομάζεται Qaramithah συνεχίσει να δοκιμάσετε το δάγκωμα στην περιοχή ανατολικά της Αιγύπτου, και ακριβώς έτσι συμβαίνει ότι μερικά μέλη αυτής της ομάδας έχει καλές σχέσεις με Dinsti Fathimiyah.
Αρχικά αυτή η ομάδα που εκτελούν gencaran Qaramithah στην Αίγυπτο έτσι δεν υπάρχει ανησυχία από το κοινό, σε αυτές τις αβέβαιες συνθήκες Fathimiyah ένας αριθμός ανθρώπων έχουν παίξει στην αιγυπτιακή κοινωνία με την αποστολή της προπαγάνδας και του ελέγχου της κοινής γνώμης, έτσι ώστε να είναι έτοιμοι με την έναρξη ενός νέου ηγεμόνα της Αιγύπτου. Από την άλλη Αββασίδες sangup χέρι στη Βαγδάτη δεν έστειλε στρατεύματα για να ξεπεραστεί η κρίση στη Mesir.Dengan προσοχή στις εσωτερικές και εξωτερικές συνθήκες, επομένως, ο χαλίφης αλ-Muiz τόλμησε να συνεχίσει τα ιδανικά των προκατόχων της, που δεν έχουν αποκομίσει τα μέγιστα αποτελέσματα.
Επιπλέον Fathimiyah χαλίφη, αλ-li Muiz Dinillah, παρέδωσε την ευθύνη για την κατάκτηση της Αιγύπτου με την τέφρα-Jauhar διοικητή εν καιρώ πολέμου που κατάφεραν στο παρελθόν Shiqli Fathimiyah εξουσία επεκτάθηκε από τον Ατλαντικό Ωκεανό ακτή (δυτικό Μαρόκο τώρα). Για την επίθεση αυτή τη φορά al-Muiz προετοιμασία στρατεύματα με δύναμη αρκετά μεγάλη για να θέσει εκατό χιλιάδες στρατιώτες ιππασία σε αυτές. Μοιάζει με το χαλίφη al-Muiz δεν θέλω να επαναλάβω την ήττα που υπέστη κατά τα προηγούμενα τρία επιθετικότητα.
Πριν από την αύξηση των στρατευμάτων άρχισε, αλ-Muiz εκτελέσει μια σειρά από σκευάσματα να υποστηρίξουν την ομαλή λειτουργία αυτής της επίθεσης, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής των δρόμων και μονοπατιών που συνδέουν την Αίγυπτο, το σκάψιμο των φρεατίων, δημιουργία χώρων ανάπαυσης και μην ξεχάσετε τα μεγάλης κλίμακας χρηματοδότηση. Αυτή τη στιγμή όλη την προετοιμασία θεωρείται επαρκής ξεκινήσει τότε ο χαλίφης αλ-Muiz στρατεύματα αποχαιρετιστήριο κάτω από την εντολή του διοικητή της αλ-Jauhar Shiqli στο End 14 Rabi '358 H. / Μάρτιος 7 969 Μ.
Δημοσίευση ένα τελετουργικό απελευθέρωση, πήγε προς την κατεύθυνση του μεγάλου στρατούς της Αιγύπτου. Και όταν al-Muiz επέστρεψε στο παλάτι του, στέλνει τα ρούχα μεγαλείο του, ο οποίος μόλις είχε χρησιμοποιηθεί σε τελετές για Jauhar al-Khalifa Shiqli εκτός δακτυλίου. Μετά από ταξίδι αρκετών ημερών », Jauhar και οι δυνάμεις του εισήλθαν στην Αίγυπτο μέσω Αλεξάνδρειας (Αλεξάνδρεια). Όταν αυτή η είδηση έφθασε στο Fusthat, Ja'far al-Furat (υπουργός της Αιγύπτου) και οι άνθρωποι που υποβάλλουν αίτηση για προστασία της ασφάλειας. Στις 18 Rajab 358 H είναι διοργάνωσε συνάντηση με την Jauhar. Η συνάντηση κατέληξε σε μια συμφωνία η οποία αναφέρει ότι Jauhar θα παρέχει ασφάλεια και την επιστροφή του στην Αίγυπτο, προκειμένου να επισκευάσει και δεν επιβάλλει στις σιιτική αίρεση της κοινωνίας σουνιτικής Αιγύπτου. Βγάζει τα γεγονότα, για τον λόγο είπε το άλλο, τα περισσότερα από τον αιγυπτιακό στρατό δεν συμφωνεί με το μνημόνιο συμφωνίας, έτσι υπήρξε μια μάχη που τελείωσε με την ήττα των αιγυπτιακών στρατευμάτων που διαφωνούν.
Δημοσίευση ένα τελετουργικό απελευθέρωση, πήγε προς την κατεύθυνση του μεγάλου στρατούς της Αιγύπτου. Και όταν al-Muiz επέστρεψε στο παλάτι του, στέλνει τα ρούχα μεγαλείο του, ο οποίος μόλις είχε χρησιμοποιηθεί σε τελετές για Jauhar al-Khalifa Shiqli εκτός δακτυλίου. Μετά από ταξίδι αρκετών ημερών », Jauhar και οι δυνάμεις του εισήλθαν στην Αίγυπτο μέσω Αλεξάνδρειας (Αλεξάνδρεια). Όταν αυτή η είδηση έφθασε στο Fusthat, Ja'far al-Furat (υπουργός της Αιγύπτου) και οι άνθρωποι που υποβάλλουν αίτηση για προστασία της ασφάλειας. Στις 18 Rajab 358 H είναι διοργάνωσε συνάντηση με την Jauhar. Η συνάντηση κατέληξε σε μια συμφωνία η οποία αναφέρει ότι Jauhar θα παρέχει ασφάλεια και την επιστροφή του στην Αίγυπτο, προκειμένου να επισκευάσει και δεν επιβάλλει στις σιιτική αίρεση της κοινωνίας σουνιτικής Αιγύπτου. Βγάζει τα γεγονότα, για τον λόγο είπε το άλλο, τα περισσότερα από τον αιγυπτιακό στρατό δεν συμφωνεί με το μνημόνιο συμφωνίας, έτσι υπήρξε μια μάχη που τελείωσε με την ήττα των αιγυπτιακών στρατευμάτων που διαφωνούν.
Από το απόγευμα της 17ης Sya'ba 358 H. / 6 Ιούλη 969 Μ. Ash-Shiqli Jauhar και τα στρατεύματά του μπήκαν στην πόλη της Αιγύπτου, που κάλυπτε τότε η Fusthat περιοχή και «Ασκάρ. Και Jauhar πήρε ένα μεγάλο μέρος που βλέπει τη θέση της πόλης ως αρχηγείο του στρατού, ο τόπος ονομάζεται Munakh. Με την εισροή των στρατευμάτων στην Αίγυπτο δυναστείας Fathimiyah σημαίνει το τέλος της κατοχής της Αιγύπτου σύμφωνα με τον κανόνα Ikhsyidiyah και Αββασίδες, και αρχίστε να πληκτρολογείτε μια νέα φάση στην Αίγυπτο σύμφωνα με τον κανόνα του Fathimiyah δυναστείας. [11]
Όπως και στην παράδοση των μουσουλμάνων πριν, στη συνέχεια, μετά την επιτυχία καταλαμβάνοντας την Αίγυπτο, Jauhar ιδρύθηκε αμέσως μια πόλη ως σύμβολο της δύναμης και του θριάμβου των πολιτικών και στρατιωτικών πλευρών του Daula Abbasid Daula Fathimiyah στην Αίγυπτο. Ακόμα και όταν Jauhar καταργήσει και να απαγορεύσει τη χρήση του όλα τα σύμβολα του Abbasid.
Η πόλη πήρε το όνομά της από Jauhar al-Shiqli με Mansuriyah, λαμβάνοντας το όνομα του οποίου είναι το τρίτο χαλίφη Fathimiyah γονείς χαλίφη al-Muiz δική. Jauhar να θέλετε να τοποθετήσετε στα μάτια του όλο και πιο high-al-Muiz από την ονοματοδοσία νέα πόλη τους με το όνομα των γονέων χαλίφη. Το όνομα αυτό συνέχισε να χρησιμοποιείται για τέσσερα χρόνια, μέχρι την άφιξη χαλίφη al-Muiz στην Αίγυπτο είχε αντικατασταθεί από το όνομα της Αλ Καχίρα ή το περισσότερο είμαστε εξοικειωμένοι με το Κάιρο.
Η πόλη πήρε το όνομά της από Jauhar al-Shiqli με Mansuriyah, λαμβάνοντας το όνομα του οποίου είναι το τρίτο χαλίφη Fathimiyah γονείς χαλίφη al-Muiz δική. Jauhar να θέλετε να τοποθετήσετε στα μάτια του όλο και πιο high-al-Muiz από την ονοματοδοσία νέα πόλη τους με το όνομα των γονέων χαλίφη. Το όνομα αυτό συνέχισε να χρησιμοποιείται για τέσσερα χρόνια, μέχρι την άφιξη χαλίφη al-Muiz στην Αίγυπτο είχε αντικατασταθεί από το όνομα της Αλ Καχίρα ή το περισσότερο είμαστε εξοικειωμένοι με το Κάιρο.
Αλ Κουαριχά, ή αλ-Qahir οι ίδιοι στα αραβικά σημαίνει ο δυνατός ή ο ισχυρός, επειδή υποτίθεται ότι η ονομασία αυτής της πόλης, όπως η αλ-Muiz μόνο του είναι ένα πιθανό αισιόδοξος. Επιλογή του πραγματικού ονόματος του τριαντάφυλλου έχει εμφανιστεί στο μυαλό των αλ-Muiz από τότε που ήταν στη χώρα Maghrib, ακόμη και πριν από την τέφρα-Shiqli Jauhar και τα στρατεύματά του επικεφαλής για τη νέα χώρα, ακριβώς όταν είχε εκφωνήσει ομιλία την απελευθέρωση των στρατευμάτων: «Μα τον Αλλάχ, αν και ξεκίνησε ως ελεύθερος Jauhar αυτό αναμφίβολα θα είναι συγκρατημένη την Αίγυπτο, επίσης, ότι θα εισέλθουν στην Αίγυπτο χωρίς μια μάχη, τότε εγκαταστάθηκε στα ερείπια του Ibn Touloun και έχτισε μια πόλη που ονομάζεται al-Καχίρα (το δυνατό) που θα κατακτήσει τον κόσμο ... ». [12]
Καθ. Αχμάντ Χασάν αλ-Baquri, πρώην πρύτανη του al-Azhar University, είχε αναφέρει ένας άλλος λόγος για την επιλογή του ονόματος της Αλ Καχίρα: "... όταν ο Πρόεδρος Τζαμάλ Αμπντούλ Νάσερ ήταν στην πόλη Qairawan, επισκέφτηκε ένα τζαμί στο κτίριο παρόμοια με την κατασκευή του Al-Azhar και υπάρχει ένα δωμάτιο δίπλα του. Στενούς φίλους του του είπε ότι κάποτε το δωμάτιο ήταν ένας αποθηκευτικός χώρος για θησαυρό και τα όπλα, και χρησιμοποιείται για να καλέσετε το δωμάτιο με την Αλ Καχίρα. Με το όνομα αυτό πήρε το όνομά της η πόλη της Αλ Καχίρα (Κάιρο) μετά Fathimiyah κατέκτησε την Αίγυπτο, πρόσθεσαν. "[13]
Καθ. Αχμάντ Χασάν αλ-Baquri, πρώην πρύτανη του al-Azhar University, είχε αναφέρει ένας άλλος λόγος για την επιλογή του ονόματος της Αλ Καχίρα: "... όταν ο Πρόεδρος Τζαμάλ Αμπντούλ Νάσερ ήταν στην πόλη Qairawan, επισκέφτηκε ένα τζαμί στο κτίριο παρόμοια με την κατασκευή του Al-Azhar και υπάρχει ένα δωμάτιο δίπλα του. Στενούς φίλους του του είπε ότι κάποτε το δωμάτιο ήταν ένας αποθηκευτικός χώρος για θησαυρό και τα όπλα, και χρησιμοποιείται για να καλέσετε το δωμάτιο με την Αλ Καχίρα. Με το όνομα αυτό πήρε το όνομά της η πόλη της Αλ Καχίρα (Κάιρο) μετά Fathimiyah κατέκτησε την Αίγυπτο, πρόσθεσαν. "[13]
Από την άλλη ιστορία, επίσης, ανέφερε ότι το όνομα της πόλης αυτής από το χαλίφη Αλ-Καχίρα δεν είναι ακόμα Jauhar ο ίδιος εμπνεύστηκε από τον πλανήτη Άρη, το οποίο σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες αστέρια / ουράνια σφαίρα του παρελθόντος είναι ο βασιλιάς των πλανητών / αστέρια (qahirul ουράνια σφαίρα). Επειδή σύμφωνα με αυτή την ιστορία, όταν η πόλη θα ξεκινήσει την κατασκευή, εμπειρογνώμονες θεμέλια γύρω από το άστρο και την πόλη με τα κουδούνια σχοινί σχοινί digantungkanlah, και στη συνέχεια άρχισαν να περιμένουν για τις αναδυόμενες αστέρων, είναι τότε που το πουλί σκαρφαλωμένο σε ένα σχοινί που προκαλούν αυτές τις καμπάνες χτύπησε και βρήκαν αστέρι το πρωί (του πλανήτη Άρη), έχει εμφανιστεί στον ορίζοντα, τότε οι εργαζόμενοι αρχίσουν αιώρησης τα χέρια τους, άρχισαν να χτίζουν την πόλη και, στη συνέχεια dinamailah πόλη με την Αλ Καχίρα. [14]
Εκτός από τις διάφορες εκδόσεις των παραπάνω, σε αρκετές περιπτώσεις το όνομα της Αλ Καχίρα είναι επίσης κοινώς ονομάζεται αλ-Καχίρα al-Muiziyah με την επωνυμία του χαρακτηριστικού του χαλίφη al-Muiz με τον ίδιο, ή αλ-Καχίρα al-Mahrusah λόγω του υψηλού τοίχου περίφραξης και οι πόρτες είναι μεγάλες
Από την άποψη της θέσης, η πόλη της Αλ Καχίρα βρίσκεται στην ανατολική Fusthat, το μακρύ ορθογώνιο πλευρές 1200 μέτρα και περιβάλλεται από ένα μεγάλο φράχτη. Εκείνη την εποχή ο ίδιος καλύπτει την περιοχή του Al-Azhar, Gamaliyah, Hosseiniyeh, τέφρα-Sya'riyah Babu, Moski, Ghouriyah και Bab al-Khalq.
Φράχτη στην ανατολική πλευρά της πόλης, ακριβώς στη θέση που έκανε Jauhar ως το αρχηγείο του στρατού του, έχτισε επίσης ένα παλάτι για τον χαλίφη Αλ-Muiz. Αυτό είναι επικεντρωμένη γύρω από την περιοχή Fathimiyah κυβέρνησης εκείνη την εποχή, υπήρχαν επίσης ενσωματωμένο αποθήκες όπλων.
Ωστόσο, κατά τις πρώτες ημέρες του Καΐρου δεν έχει γίνει πρωτεύουσα, αλλά μόνο μια συλλογή από μεγάλα παλάτια, «Τζαμί al-Azhar, στρατώνες και οικιστικών φυλές των Maghrib. Εν τω μεταξύ Fusthat βρίσκεται στην άκρη του Νείλου εξακολουθεί να λειτουργεί ως ένα εμπορικό κέντρο και ήταν πάντα πιστός να χαιρετίσω την άφιξη των πλοίων στο Νείλο από τις νότιες περιοχές της μεταφοράς των γεωργικών προϊόντων, είναι και παραμένει η μεγαλύτερη πόλη για όσους αναζητούν εργασία και την επιστήμη και τη γνώση των αιτούντων.
Έτσι με την ίδρυση της Αλ-Καχίρα, ή Κάιρο σημαίνει ότι είναι η τέταρτη ισλαμική πόλη ιδρύθηκε κατά το ενδιάμεσο χρονικό 338 χρόνια από το «Amr Μπιν Ash ιδρύθηκε το έτος Fusthat πόλης 20 Ah Αυτή η ιστορία έχει κάνει τα ίχνη των προηγουμένως διαγραφεί το μεγαλείο από τις τρεις πόλεις του Καΐρου, ενώ ακόμα ανθεκτικό μέτρο που η αιγυπτιακή πρωτεύουσα και μεγαλύτερη πόλη στον ισλαμικό κόσμο-εκτός από την Κωνσταντινούπολη, όταν έγινε η πρωτεύουσα των Οθωμανών, και έγινε το κέντρο της ανάπτυξης του πολιτισμού από την άποψη της θρησκείας, της σκέψης και γνώσεις στον ισλαμικό και αραβικό κόσμο ειδικότερα.
Β. Η ιδρυτική ιστορία του Al-Azhar University
Έχει γίνει ένας άγραφος kaedah ότι ισλαμικός πολιτισμός σε μια περιοχή που σχετίζεται με το ρόλο του τζαμιού απόκτηση «Τζαμί (τζαμί χώρες) στην περιοχή. Αυτό μπορεί να είναι εμπνευσμένη από την πραγματική δουλειά, όταν ο Προφήτης μετανάστευσαν kemadinah, το πρώτο έργο που έκανε ήταν να χτίσει ένα τζαμί. Αυτό σηματοδοτεί το ρόλο του τζαμιού δεν περιορίζεται μόνο στην απλή δραστηριότητες τελετουργικό. Αλλά περισσότερο από αυτό, το τζαμί είναι μια κεντρική ισλαμική κυβέρνηση, εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις, το δικαστήριο, εξέδωσε φετφά, και sebagainya.Hal στη συνέχεια μεταφέρεται από Αμρ ιμπν αλ `εισέβαλαν αιγυπτιακό έδαφος. Με τις εντολές του χαλίφη Ομάρ, Διοικητής του Ash Αμρ ιμπν »ιδρύθηκε το πρώτο μουσουλμανικό τέμενος στην Αφρική, η οποία ονομαζόταν τότε το Τζαμί του Αμρ Μπιν» Fushtath Ash στην πόλη, καθώς και ένα κέντρο της Ισλαμικής κυβερνήσεις της Αιγύπτου εκείνη την εποχή. Οι επόμενες ημέρες της δυναστείας των Αββασιδών, η πρωτεύουσα αυτής της κυβέρνησης κινήθηκε και πάλι σε μια πόλη που ονομάζεται al-Qatha'i και χαρακτηρίζεται από την κατασκευή ενός τζαμιού που ονομάζεται Αχμάντ ιμπν Thoulun. [15]
Περίοδος από την παρέλευση της περιόδου, pemerintahanpun εναλλάσσονται μέχρι να φτάσετε στην εποχή αιγυπτιακή Fathimiyah Daula. Πρωτεύουσα της Αιγύπτου μεταφέρθηκε σε μια νέα περιοχή με τη σειρά του Χαλίφη al-Mu'iz Lidinillah το οποίο ζήτησε διοικητής, Jauhar al-Shiqili [16], για την κατασκευή ενός κέντρου κυβέρνηση. Μετά από να περάσει τα στάδια της ανάπτυξης, η περιοχή αυτή είναι το όνομά του από την πόλη Αλ-Καχίρα. [17]
Περίοδος από την παρέλευση της περιόδου, pemerintahanpun εναλλάσσονται μέχρι να φτάσετε στην εποχή αιγυπτιακή Fathimiyah Daula. Πρωτεύουσα της Αιγύπτου μεταφέρθηκε σε μια νέα περιοχή με τη σειρά του Χαλίφη al-Mu'iz Lidinillah το οποίο ζήτησε διοικητής, Jauhar al-Shiqili [16], για την κατασκευή ενός κέντρου κυβέρνηση. Μετά από να περάσει τα στάδια της ανάπτυξης, η περιοχή αυτή είναι το όνομά του από την πόλη Αλ-Καχίρα. [17]
Καθώς η ιστορία του ισλαμικού παρελθόντος, κάθε daulah αλλαγή πάντα για το σήμα με την κατασκευή τζαμιών στο κέντρο της πρωτεύουσας. Έτσι, λιγότερο από ένα χρόνο, σε συνδυασμό με την κατασκευή της πόλης της αλ-Καχίρα ίδρυσε επίσης ένα τζαμί που ονομάζεται Τζαμί Αλ-Καχίρα (μιμείται το όνομα της πρωτεύουσας). Total Commander είναι ακόμα στο χειρισμό Ash-shiqili Jauhar. Κατά τη στιγμή της Χαλίφη al-Aziz Billah [18], γύρω από το Τζαμί Αλ-Καχίρα χτίστηκε πολλά παλάτια, που ονομάζεται al-az-Zahirah Qushur. Αυτά τα παλάτια ως επί το πλείστον βρίσκονται στην ανατολική (τώρα δυτικά Husein), ενώ μερικά μικρά υπόλοιπα στα δυτικά (κοντά στο τζαμί του Al-Azhar τώρα), το δικαστήριο που χωρίζονται από έναν όμορφο κήπο. Ολόκληρη η περιοχή είναι γνωστή ως μια δέσμη των «al-Mulukiyah Madinatul Fathimiyin". γεγονός ότι είναι τόσο όμορφο και λαμπερό αυτό ενθαρρύνει τους ανθρώπους κλήση Τζαμί Αλ-Καχίρα με τη νέα ονομασία, Τζαμί Al-Azhar (που προέρχεται από τη λέξη σημαίνει Zahra »: ένα λαμπερό, φωτεινό, αστραφτερό). [19]
Από al-Azhar Mosque στη συνέχεια το κέντρο της ισλαμικής μελέτες μέχρι σήμερα. Όπως οι συγγραφείς που περιγράφεται παραπάνω, το μακρύ ταξίδι του Al-Azhar χτίστηκε για πρώτη φορά στις 29 Jumada αλ-Ούλα 359 AH (970 μ.Χ.) ο διοικητής της Αλ Jauhar Shiqilli άνοιξε επίσημα την περασμένη Παρασκευή και να προσεύχονται μαζί στις 7 Ραμαζανιού 361 H έχει μετατραπεί σε ένα κολέγιο του παλαιότερου και μεγαλύτερου μέχρι σήμερα. Al-Azhar είναι τα μεγαλύτερα έργα του ισλαμικού πολιτισμού, που χτίστηκε το κτίριο Fathimiyah δυναστείας της Αιγύπτου.
Fathimiyah δυναστείας στην Αίγυπτο μπορεί να ειπωθεί για να ξεπεράσει την επίτευξη των Bani Αμπάς στη Βαγδάτη και η Umayyad δυναστείας στην Ισπανία, την ίδια στιγμή, ειδικά τα επιτεύγματα στους τομείς της επιστήμης (επιστήμη). Ανάπτυξη της επιστήμης, όταν προέρχεται από μια επιτυχημένη παράδοση που ξεκίνησε από τον Χαλίφη al-Aziz. Είναι ένας συγγραφέας που έχει μεγάλο ενδιαφέρον για τις επιστήμες, όπως η al-Ma'mun σε Bani Αμπάς. Δεν είναι λοιπόν περίεργο το κάστρο χρησιμοποιήθηκε ως κέντρο επιστημονικής δραστηριότητας, όπου οι συζητήσεις με τους μελετητές, οι νομικοί, qurra », nuhat, εμπειρογνώμονες Hadith και οι υπάλληλοι που συμμετέχουν, επίσης, που εμπλέκονται σε αυτό. Ορισμένοι αξιωματούχοι και οι εργαζόμενοι που αποτελείται από επιστήμονες σε διάφορους επιστημονικούς κλάδους. [20]
Al-Αζίζ έδωσε ένα μεγάλο μισθό για τους δασκάλους, τόσες πολλές μεγάλες μελετητές μετακόμισε από τη Βαγδάτη στο Κάιρο. Al-Azhar χρησιμεύσει ως κέντρο μελέτης θρησκευτικών επιστημών τόσο naqli και aqli. Εκτός από την al-Azhar, το έτος 1005 μ.Χ. αλ-Χακίμ [21] ίδρυσε το Dar al-Hikmah ως κέντρο μελέτης σε υψηλό επίπεδο, έτσι ώστε σε αυτό να έχουν συζητήσεις, έρευνα, συγγραφή και μετάφραση καθώς και της εκπαίδευσης. [22]
Ο χαλίφης εδώ και πολύ καιρό συνειδητοποίησα ότι η συνέχιση της al-Azhar, δεν μπορεί να διαχωριστεί από την άποψη της χρηματοδότησης. Επομένως, κάθε χαλίφη ιδιοκτησία waqf παρέχει τόσο την προσωπική όσο και μετρητά από τις τσέπες της χώρας. Ο εμπνευστής του πρώτου δωρεές για την al-Azhar ήταν πρωτοπόρος από το χαλίφη Αλ-δικαστής Amrillah bin, που ακολουθείται από το επόμενο χαλίφη και την τοπική πλούσιους ανθρώπους και ολόκληρο τον ισλαμικό κόσμο μέχρι τώρα-waqf ιδιοκτησία λέγεται ότι έχουν φτάσει σε ένα τρίτο του πλούτου και της Αιγύπτου. Του ακινήτου waqf είναι ταξίδια τροχός της al-Azhar μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί, συμπεριλαμβανομένης της παροχής υποτροφιών, κοιτώνες και την παράδοση της al-Azhar απεσταλμένους σε διάφορα μέρη του κόσμου. Τζαμί του Αχμάντ Αμρ Μπιν »κάδο Τέφρα και Thoulun, εκπαίδευση άξονα αργά μεταφέρθηκε σε al-Azhar. [23]
Γ. Εξέλιξη και τη δυναμική του Al-Azhar University
Έχει γίνει ένα είδος άγραφης συμφωνίας, σε κάθε χαλίφη Daula Fathimiyah είχε πάντα την αποκατάσταση των κτιρίων Τζαμί al-Azhar. Μέχρι πότε ο μεγάλος σεισμός θα μπορούσε να βλάψει το al-Azhar το 1303 μ.Χ., ο Σουλτάνος An-Nasir που κυβέρνησε εκείνη την εποχή νέου κτιρίου αποκαταστήσει αμέσως το κατεστραμμένο τζαμί. Ειδικά χαρακτηριστικά της την αποκατάσταση των κτιρίων άρχισαν να εμφανίζονται στην Qansouh al-Ghouri (1509 μ.Χ.) η αποκατάσταση του πύργου του Al-Azhar όμορφη με δύο κορυφές (AR-Azhar Manaratul Dzatu Ra'sain). Ολοκλήρωση της Τζαμί al-Azhar επανέλαβε daulah Οθωμανική περίοδο, με δραστηριότητα που δεν είναι πολύ διαφορετική renofasi όπως και πριν. Έφτασε στο αποκορύφωμά της κατά τη διάρκεια Katakhda Amir Αμπντουραχμάν (d. 1776 μ.Χ.) με την προσθήκη δύο πύργους, αντικαθιστώντας το μιχράμπ και minbar νέα, ανοικτή μάθηση για την τοπική ορφανά, την κατασκευή καταφυγίων ruaq ως φοιτητές και ξένους φοιτητές, κάνοντας το σαλόνι αίθουσα, δεν καλύφθηκε στην τζαμιά, και οι δεξαμενές νερού, όπου «wudoo. Με μια λέξη, σχεδόν όλα τα παλιά κτίρια που παραμένουν στο τζαμί του Al-Azhar σήμερα είναι το έργο του Αμίρ. [24]
1. Μεταβατική φάση
Δεδομένου ότι το παλιρροϊκό κύμα της ιστορίας, τις διάφορες μορφές των διαδοχικών κυβερνήσεων να παίξει ένα ρόλο αυτή την παλαιότερη που έχει συσταθεί. Εκτός από το τζαμί, η εξάπλωση των Σιιτών συν-χρωματισμό αρχική δραστηριότητα Fhatimiyah δυναστείας. Ειδικά dipenghujung ο χαλίφης αλ-Qadi Mu'iz li dinillah όταν Qudhah Αμπούλ Χάσαν Αλί ιμπν αλ-Nu'man Qairuwani σχολεία Σιιτών της νομολογίας διδάσκουν από το Mukhtasar βιβλίο το οποίο είναι η πρώτη θρησκευτική διδασκαλία στο τζαμί του Al-Azhar στην Shafar 365 Χίζρι (Οκτώβριος 975 μ.Χ.).
Μετά από αυτή τη μαθησιακή διαδικασία συνεχίζεται με την κύρια έμφαση στην θρησκευτική επιστήμες και τις γλώσσες, αν και χωρίς να μειώνεται manthiq προσοχή στην επιστήμη, τη φιλοσοφία, την ιατρική, την αστρονομία και εκτός του ότι περιλαμβάνεται. Αλλά δεδομένου ότι Salahuddin al-Ayyubi που κατέχουν αιγυπτιακή κυβέρνηση (567 χρόνια H/1171 μ.Χ.), Al-Azhar ήταν προσωρινά για να ξεκουραστούν όπως ο ίδιος καθιερώσει ένα εναλλακτικό εκπαιδευτικό ίδρυμα με σκοπό να διαβρώσει την επιρροή των Σιιτών. Αυτό είναι όπου η έναρξη περιελάμβανε μια τεράστια αλλαγή στον προσανατολισμό της mazdhab Σιιτών να σουνίτες mazdhab που ισχύουν μέχρι σήμερα. [25]
Προσωρινό κλείσιμο της al-Azhar μεταφέρονται με αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα χρονικό διάστημα, περίπου 98 χρόνια, δηλαδή από την εποχή του Σαλαντίν al-Ayyubid δυναστεία να αποφανθεί Mamalik. [26]
2. Φάση Ενημερώσεις Μεταρρύθμιση
Προσωρινό κλείσιμο της al-Azhar μεταφέρονται με αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα χρονικό διάστημα, περίπου 98 χρόνια, δηλαδή από την εποχή του Σαλαντίν al-Ayyubid δυναστεία να αποφανθεί Mamalik. [26]
2. Φάση Ενημερώσεις Μεταρρύθμιση
Η πρώτη χορήγηση του al-Azhar άρχισε κατά τη βασιλεία του σουλτάνου Ad-Dhahir Barquq (784 AH / 1382 μ.Χ.), όπου έθεσε το κυρίαρχο Bahadir At-Thawasyi ως ο πρώτος διευθυντής, αυτό συνέβη κατά τη βασιλεία του αιγυπτιακού Mamalik. Η προσπάθεια αυτή αποτελεί μια πρώτη προσπάθεια να γίνει Al-Azhar ως συνέχεια θρησκευτικά ιδρύματα του Δημοσίου. Αυτό το σύστημα συνεχίζει να λειτουργεί μέχρι τους Οθωμανούς κυβέρνησε την Αίγυπτο στα τέλη του 11ου αιώνα, Η. Χαρακτηρίζεται από pengangkataan "Shaykh Umumy" που διοργανώθηκε από Sheikh Al-Azhar ως ένας αριθμός που ρυθμίζουν διάφορους εκπαιδευτικούς σκοπούς, τη διδασκαλία, τη χρηματοδότηση, νομικές γνωμοδοτήσεις, νομικών, συμπεριλαμβανομένων των ζητημάτων καταγγελία. Αυτή η φάση επιλέχθηκε Σεΐχη Muhammad Al-khurasyi (1010-1101) Η.) ως το Σέιχ της Al-Azhar πρώτα. Συνολικά υπάρχουν 40 που οδήγησαν την Sheikh Al-Azhar για 43 περιόδους, μέχρι τώρα στην κατοχή του ο πρώην μουφτή, ο Σεΐχης Mohammed Thantawi. Χρυσή εποχή Al-Azhar του έγινε τον 9ο AH αιώνα (15ου), πολλοί επιστήμονες και διανοούμενους του Ισλάμ, στο Al-Azhar εμφανιζόταν εκείνη την ώρα, όπως Ibn Khaldun, Al-Φαρισαίος, As-Suyuti, Al-'Aini, Al-Khawi, Abdul Latif Al-bagdadi, Khalikqan Ibn Al-Maqrizi και άλλοι που έχουν κληρονομήσει πολλά αραβικά εγκυκλοπαίδεια. [27]
Μειωμένη πάλι παρούσες συνθήκες, όταν η οθωμανική δυναστεία κυβέρνησε την Αίγυπτο (1517-1798 μ.Χ.), Al-Azhar άρχισε να λειτουργεί με την επιστροφή λιγότερο τους μελετητές και φοιτητές εγκαταλείπουν σταδιακά Κάιρο. Ακόμα κι έτσι πρόσθετα μόνιμα κτίρια σχετικά με την πρωτοβουλία επιδιώκεται-Amir Amir των μουσουλμάνων και του κόσμου των Οθωμανών.
Η ηγεσία του Μωάμεθ Αλή Πασά της Αιγύπτου στα προχωρημένα στάδια της εκπαίδευσης έχει δημιουργήσει ένα σύστημα παράλληλων αλλά ξεχωριστά, δηλαδή την παραδοσιακή εκπαίδευση και σύγχρονη κοσμική εκπαίδευση. Επίσης προσπάθησε να συρρικνωθεί ο ρόλος του Al-Azhar ως επιρροή θεσμός στην ιστορία, μεταξύ άλλων, από τον έλεγχο του σώματος waqaf Al-Azhar, το οποίο είναι φλέβες της. και μετά, κατά τη βασιλεία του Khedive Ισμαήλ Πασά (1863 - 1874) άρχισε να επιχειρήσει αναδιοργάνωση της εκπαίδευσης, και αυτό είναι όπου η παραδοσιακή εκπαίδευση άρχισε να ανταγωνίζεται με τη σύγχρονη κοσμική εκπαίδευση. Η επίθεση στην παραδοσιακή εκπαίδευση μοιάζει συχνά από τις επιχειρήσεις που θέλουν τη βελτίωση της Al-Azhar ως ένα ισλαμικό κέντρο εκπαίδευσης terpenting.Sejak αρχές του 19ου αιώνα, το δυτικό εκπαιδευτικό σύστημα άρχισε να εφαρμόζεται στα σχολεία της Αιγύπτου. Ενώ Al-Azhar εξακολουθούν να χρησιμοποιούν το παραδοσιακό σύστημα. Από εδώ ο ήχος άρχισε να αναδύεται ανανέωση.
Μεταξύ των καινοτομιών αξιοσημείωτη είναι η συμπερίληψη ενός συστήματος εξετάσεων για την απόκτηση διπλώματος του al-'alamiyah (υποτροφία), Al-Azhar, τον Φεβρουάριο του 1872. Επίσης, το 1896, για πρώτη φορά, Al-Azhar σχηματίστηκε Idarah (διοικητικό συμβούλιο). Η πρώτη προσπάθεια αυτού του συμβουλίου είναι να εκδίδει κανονισμούς που διαιρούν την περίοδο των σπουδών τους στο Al-Azhar σε δύο περιόδους: 8 έτη πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τη δευτεροβάθμια και την τριτοβάθμια εκπαίδευση 12 χρόνια, το πρόγραμμα σπουδών του Al-Azhar ένωσε ταξινομούνται σε δύο κατηγορίες: Al-'Ulum al-manqulah ( στον τομέα των θρησκευτικών σπουδών) και al-al-ma'qulah'Ulum (γενικές μελέτες). Κλήση ανανέωση στο Al-Azhar, πρέπει να θυμόμαστε Μωάμεθ Abduh (1849-1905). Πρότεινε τη βελτίωση του Al-Azhar εκπαιδευτικού συστήματος με την προσθήκη σύγχρονων επιστημών στο πρόγραμμα σπουδών. Η ιδέα αρχικά terssebut λιγότερο συμφωνηθεί από Σεΐχη Muhammad Al-Anbabi. Μόνο όταν η An-Nawawi Sheikh Al-Azhar οδηγεί, τις ιδέες του Μωάμεθ Abduh θα μπορούσε να έχει αποτέλεσμα, σταδιακά άρχισαν να πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του καθεστώτος των διακοπών και τη μελλοντική μάθηση. Περιγραφή ενός rambling μάθημα γνωστό Sharh al-hawasyi απλοποιημένη. Εν τω μεταξύ, σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών, όπως η φυσική, η επιστήμη, φιλοσοφία, κοινωνιολογία και ιστορία. έχει εισβάλει το Al-Azhar, αυτό συνέπεσε επίσης με την ανακαίνιση ruaq Al-Azhar, όπως τους μισθούς για τους δασκάλους και τους μαθητές μεγάλη.
3. Al-Azhar Τώρα
3. Al-Azhar Τώρα
Στο ΧΧΙ αιώνα, Al-Azhar άρχισε να βλέπει την αναγκαιότητα της μελέτης του συστήματος της πανεπιστημιακής έρευνας που πραγματοποιούνται στα δυτικά, και να στείλουν το καλύτερο απόφοιτοι να σπουδάσουν στην Ευρώπη και την Αμερική. Στόχος η παράδοση να είναι ενήμερος για Ilmiyah σε διεθνές επίπεδο, καθώς και τις προσπάθειες της σύγκρισης και επιβεβαίωση της ορθής κατανόησης του Ισλάμ. Αρκετοί πρεσβευτές που κατάφερε Al-Azhar, που κέρδισε ένα διδακτορικό από έξω από το πανεπιστήμιο, συμπεριλαμβανομένου του Σέιχ DR. Abdul Halim Mahmud, Sheikh DR. Mohammad Al-Bahy, και πολλά άλλα. Νωρίτερα, το 1930, από τους 49 νόμους που διέπουν τον αριθμό του Al-Azhar εκπαίδευση, ξεκινώντας από το δημοτικό στο κολέγιο και το πανεπιστήμιο Al-Azhar χωρίζεται σε τρεις σχολές, και συγκεκριμένα: Σαρία, Ushuluddin, και τα αραβικά. Σχολή γονέων Ayari'ah Wal Qanun (διεθνές δίκαιο) στο Κάιρο είναι το πρώτο κτίριο που βρισκόταν το 1930. Το όνομα της σχολής της Σαρία, και το 1961 άλλαξε το όνομα όπως είναι τώρα. Σχολή και η μητρική Ushuluddin αραβικό στο Κάιρο ήταν και ιδρύθηκε το 1930, penjurusannya υποχώρηση το 1961. σχολή Da'wah Islamiyah ιδρύθηκε με προεδρικό διάταγμα (Π.Δ.) του 1978 ότι 380 αριθμός που εκδίδεται στις 16 Ραμαζανίου 1398 H. συμπίπτει με τα 20 Αυγούστου 1978). Σχολή Dirasat Islamiyah Wal Arabiyah ξεκίνησε το κολλέγιο το 1965 ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες του faklultas Shari'ah. το 1972 από Προεδρικού Διατάγματος 7, που καθιστά αυτό το ΔΕΠ ως ένα ξεχωριστό ίδρυμα με το όνομα (Ma'had Dirasat Arabiyah Wal al-Islamiyah (Το Ινστιτούτο Ισλαμικών και αραβική Σπουδών) Ωστόσο, το 1976 έξω από το προεδρικό διάταγμα:. 299 το οποίο κάνει και πάλι αυτό το ίδρυμα, όπως τη δική της, η υπηρεσία:. Ushuluddin, της Σαρία Islamiyah, αραβικά Γλώσσα και Λογοτεχνία αραβικά [28]
Ο άνεμος ανανέωσης πνέει και πάλι στο Al-Azhar στις 5 Μάη, 1961 ηγεσία μέλλον Syaltout του Σεΐχη Μαχμούντ. Shaykh Al-Azhar ρόλο στην κατάρρευση σε μια συμβολική γέφυρα που έχει λιγότερο άμεση επίδραση στη εκπαιδευτικά ιδρύματα στο πλαίσιο pimpinanya. Αιγυπτιακή Νόμος επανάσταση: 103 1961. Αυτή η νομοθεσία παρέχει τη δυνατότητα της αλλαγής srtukturil εκπαίδευσης στο Al-Azhar, επιτρέποντάς τους έτσι στοιχειώδη ή junior απόφοιτους λυκείου του Al-Azhar για να συνεχίσει τις σπουδές του στο γυμνάσιο ή υψηλή σχολική εκπαίδευση departemaen ιδιοκτησία, ή το αντίστροφο. εντός του πεδίου της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, εκτός από τις σχολές του Ισλάμ, νέες σχολές προστέθηκαν, όπως: Tarbiyah, Ιατρική, Εμπορίου, / οικονομικά, επιστήμη, τη γεωργία, τη μηχανική, φαρμακείο, και ούτω καθεξής. Επίσης, κατασκευάστηκε μια ειδική σχολή για το μαθητή (kuliyatul Banat) με διάφορες μεγάλες εταιρείες.
Al-Azhar University Hospital έχει 3: Hossein Νοσοκομείο, Hosppital Zahra »και Bab el-Σαρία Νοσοκομείο. Εν τω μεταξύ, ο Νάσερ Ισλαμικής πόλης αποστολή για τους αλλοδαπούς, άνοιξε το Σεπτέμβριο του 1959.Universitas (jami'ah) al-Azhar είναι μόνο ένα επίσημο πρακτορείο Sala ιδιοκτησίας Al-Azhar, εξακολουθούν να υπάρχουν και άλλα όργανα που είχαν σχηματιστεί, όπως [29]:
α. Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα (Al-Al-Azhariyah Ma'ahid)
β. Γραφείο του ισλαμικού πολιτισμού και την αποστολή (AST-Tsaqafah Idarah Bu'uts Wal al-Islamiyah)
γ. Υψηλή Majlis Al-Azhar (Majlis al-Azhar A'la lil)
δ. Ισλαμικό Ίδρυμα Ερευνών (Al-buhuts Majma «Al-Islamiyah)
ε. Al-Islamiyah Hai'ah Ighatsah
β. Γραφείο του ισλαμικού πολιτισμού και την αποστολή (AST-Tsaqafah Idarah Bu'uts Wal al-Islamiyah)
γ. Υψηλή Majlis Al-Azhar (Majlis al-Azhar A'la lil)
δ. Ισλαμικό Ίδρυμα Ερευνών (Al-buhuts Majma «Al-Islamiyah)
ε. Al-Islamiyah Hai'ah Ighatsah
Από τις αρχές του ίδρυσή του, οι μελέτες στο Al-Azhar είναι πάντα ανοικτή σε όλους τους φοιτητές από όλο τον κόσμο, μέχρι τώρα το Al-Azhar University έχει πάνω από 50 καθηγητές έχουν εξαπλωθεί σε όλη την Αίγυπτο. Αυτό πορτρέτο του Al-Azhar που στέκονται ψηλά στη διάρκεια των γηρατειών.
Δ. Sekilah σχετικά με την κατάσταση της al-Azhar University Academic
Ως ένα σύγχρονο πανεπιστήμιο, Al-Azhar, επίσης, ανοικτού τύπου, διάλεξη που κατατάσσονται σε δύο ομάδες της σχολής: Ilmi (επιστήμη) και Adabi (θρησκεία).
Για τις σχολές Adabi (θρησκεία), περιλαμβάνουν τα επίπεδα της μελέτης που άνοιξε:
α. Προπτυχιακά (Kulliyah ή S1)
β. Μεταπτυχιακό (Ulya Dirasah »ή S2 και S3)
Η περίοδος των επίσημων μαθημάτων εκπαίδευσης, σύμφωνα με Μεταπτυχιακό (S1) για 4 χρόνια (με εξαίρεση τη Σχολή Shariah μεγαλύτερων εταιριών Shariah Wal Qonun διαρκέσει 5 έτη). Ενώ το μεταπτυχιακό πρόγραμμα (S2) μόνο μέσα από τη μελέτη μόλις δύο χρόνια, και που ακολουθείται από διατριβή γραπτώς χωριστά. S2 διαδικασία πρόγραμμα εισαγωγών στο Al-Azhar γίνεται μέσω απομνημόνευση δοκιμή του Κορανίου 8 κεφάλαια, έτσι η ευκαιρία είναι περισσότερο ανοιχτό, ανεξάρτητα από την τελική τιμή του S1 μεταπτυχιακός φοιτητής (Lc.) Για το βαθμό επίτευξης των γιατρών (S3), απλώς και μόνο με την υποβολή διατριβής. [30]
Στα στάδια του προγράμματος, σύμφωνα Graduate (S1), η εφαρμογή του συστήματος ήταν λίγο σφιχτό.
III. ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Α. Συμπέρασμα
Η προέλευση του Al-Azhar είναι ένα τζαμί που χτίστηκε από τον Al-Shaqali Jauhar, ένας πολέμαρχος στην Fathimiyah δυναστεία, στις 24 Jumada αλ-Ούλα 359 AH (970 μ.Χ.). Μαζί με την εποχή, Al-Azhar τζαμί είναι ένα μέρος της αποστολής που γίνονται ολοένα και μεγαλύτερα, ώστε να γίνει ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα. Οι εν λόγω κατάσταση επιμένει μέχρι τα μέσα του 21ου αιώνα. Εφ 'όσον αυτό είναι επίσης μια μορφή του Al Azhar τζαμί έχει μια διπλή λειτουργία? Ως τζαμιά και ισλαμικά κέντρα, και ως ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα. Και οι δύο παράγοντες κάνουν το Al Azhar πάντα να κάνουμε τις ενημερώσεις φυλάσσονται συνεχώς.
Οι ενημερώσεις είναι πολύ λεπτές σε όλα έχει γίνει από τον Σεΐχη Muhammad Abduh, όταν ήταν ακόμα στον έλεγχο του Al Azhar. Ενημέρωση έχει ως στόχο να επιβεβαιώσει τη λειτουργία του Al-Azhar, όπως το κέντρο της διύλισης στην κατανόηση της ισλαμικής διδασκαλίας και αναμένεται να εκτυπώσετε ένα μόνιμο προσωπικό των ισχυρών ιεροκήρυκες. Συγκροτήθηκε σε σώμα του Al Azhar διάφορα επίπεδα της εκπαίδευσης, από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε επίπεδο κολεγίου. Επίσης, άνοιξε ένα γενικό σχολές, όλα με ξεχωριστά συστήματα μεταξύ τους γιους και τις κόρες.
Όλο και περισσότερο, το Al Azhar μεγαλώσουν. Έτσι δεν είναι μόνο στο κέντρο, στην πρωτεύουσα, το Κάιρο, αλλά σχεδόν πλήρης σε κάθε επαρχία στην Αίγυπτο άνοιξε ένα υποκατάστημα του Al Azhar.
Μεγαλείο είναι πιο έντονη και πάλι, γνωρίζοντας ότι Al Azhar είναι ένα εξαιρετικά κοινωνικός θεσμός κοινωνικά. Al Azhar, ούτε ένα λεπτό δεν αποσύρει τα χρήματα από τα δίδακτρα των φοιτητών. Στην πραγματικότητα, άνοιξε την εφαρμογή υποτροφία κάθε χρόνο. Επίσης, εξακολουθούν να κατέχουν την κατασκευή και το άνοιγμα νέων καταστημάτων στις περιοχές αυτές.
Μεγαλείο είναι πιο έντονη και πάλι, γνωρίζοντας ότι Al Azhar είναι ένα εξαιρετικά κοινωνικός θεσμός κοινωνικά. Al Azhar, ούτε ένα λεπτό δεν αποσύρει τα χρήματα από τα δίδακτρα των φοιτητών. Στην πραγματικότητα, άνοιξε την εφαρμογή υποτροφία κάθε χρόνο. Επίσης, εξακολουθούν να κατέχουν την κατασκευή και το άνοιγμα νέων καταστημάτων στις περιοχές αυτές.
Β. Πρόταση
Πολλά πράγματα που μπορούμε να πάρουμε από το μεγαλείο fathimiyah δυναστείας και το Πανεπιστήμιο του Al-Azhar ως μεγάλο έργο. Μεγαλείο της al-Azhar, δεν είναι απαλλαγμένη από την συντήρηση του συστήματος waqf συνέπεια το οποίο θεωρείται από τους ιδρυτές της ως εγγυητή της ένα λαμπρό μέλλον. Αυτό είναι το πιο σημαντικό για μας να αναθεωρήσει και στη συνέχεια θα εφαρμοστεί ή τουλάχιστον μπορούμε να προσφέρουμε κατά την εφαρμογή του ισλαμικού θεσμών στη χώρα αυτή.
[1] Agus Lutfillah, «Σύντομη Ιστορία του al-Azhar," http://aguslutfillah.tripod.com/id2.html, (πρόσβαση στις 20 Δεκεμβρίου 2007), 1.
[2] "Πληροφορίες Εγγραφής Websites al-Azhar Πανεπιστήμιο της Αιγύπτου," ΘΕΜΙΣ http://themis.geocities.yahoo.com/ / h.php, (πρόσβαση στις 20 Δεκεμβρίου 2007), 1.
[3] Επίσημη ιστοσελίδα της Παιδείας και Μορφωτικός Ακόλουθος της Πρεσβείας, στο Κάιρο, http://dikbudcairo.org/?pilih=arsip & topic = 6, (πρόσβαση στις 22 Δεκεμβρίου 2007), 1.
[4] Op. Cit. "Ιστοσελίδες Πληροφορίες ...", 2.
[5] είναι ένα από τα αίρεση Ismaili των σιιτών που πιστεύουν ότι ο Ισμαήλ ήταν το έβδομο ιμάμη, μετά Ja'far Ιμάμ αλ-Siddeeq. Ενώ άλλες αιρέσεις που πιστεύουν ότι η έβδομη Ιμάμη Μούσα αλ-Καζίμ είναι, Θέα Moh. Nurhakim. Ισλαμική ιστορία και τον πολιτισμό (Πρώτη έκδοση? Malang, UMM Press, 2004), 99.
[6] Στο ίδιο.
[7] Ragab Αμπντουραχμάν, "Η ιστορία της δημιουργίας του Τζαμί al-Azhar", http://ragab304.wordpress.com/sejarah-al-azhar-asy-syarif/ ιστορία-εγκατάσταση-Jami-al-Azhar /, (πρόσβαση στην 20 Δεκεμβρίου 2007), 1.
[8] Στο ίδιο.
[9] Στο ίδιο.
[10] Στο ίδιο.
[11] Στο ίδιο.
[12] Στο ίδιο.
[13] Στο ίδιο.
[14] Στο ίδιο.
[15] «Ιστορία της al-Azhar University," http://geocities.com/azh4r04/azhar.htm, (πρόσβαση στις 20 Δεκεμβρίου 2007), 1.
[16] πόλης Κάιρο της Αιγύπτου στις 17 Sha'ban 358H χτίστηκε από al-Shiqili σχετικά με τις παραγγελίες Khlaifah Fathimiyah, αλ-Muiz Lidinillah ως η πρωτεύουσα του βασιλείου. Γύρω από το τείχος της πόλης χτίστηκε μεγάλο και ψηλό, το οποίο απαντάται ακόμα κληρονομιά. Δείτε Badri ορφανά. Ιστορία του Ισλαμικού Πολιτισμού (Νέα Υόρκη, ο βασιλιάς Grafindo Persada, 2000), 281.
[17] «Ιστορίας του Πανεπιστημίου του ...," Loc. Cit ..
[18] αλ-Αζίζ (975 έως 996), γιος του Muiz, ο χαλίφης από τις πιο προσεγμένες και γενναιόδωρη, ώστε να φέρει τους ανθρώπους πιο ευημερούσα. Τόνισε την ύπαρξη ειρήνης μεταξύ των οπαδών της θρησκείας, τόσο το Ισλάμ όσο και του Χριστιανισμού, έτσι ώστε ένας από τους βεζίρη του είναι Χριστιανοί, δηλαδή bin Isa Nastur. Έφερε Fathimiyah στην κορυφή της Bani Αμπάς mengungguhli πρόοδο στη Βαγδάτη την εποχή εκείνη. Δείτε Nurhakim, Op. Cit., 102.
[19] «Ιστορίας του Πανεπιστημίου του ...," Op. Cit., 2.
[20] Nurhakim, Op. Cit., 103.
[21] Dar al-Hikmah είναι ένα από τα σημαντικότερα θεμέλια του πολιτισμού που κατασκεύασε Fathimiyah δυναστείας της Αιγύπτου. Για την ανάπτυξη αυτής isntitusi, αλ-Χακίμ ένεση τεράστια κεφάλαια, μεταξύ των οποίων χρησιμοποιούνται για την αντιγραφή διάφορα χειρόγραφα, βιβλία και άλλα επισκευή συντήρηση. Δείτε Phillip Κ. Hitti, Ιστορία των Αράβων (Νέα Υόρκη, Βεράντα, 2002), 801.
[22] Nurhakim. Loc. Cit.
[23] «Ιστορίας του Πανεπιστημίου του ...," Loc. Cit.
[1]Agus Lutfillah, “Sekilas Sejarah al-Azhar,” http://aguslutfillah.tripod.com/id2.html, (diakses pada 20 Desember 2007), 1.
[2]“Websites Informasi Pendaftaran Universitas al-Azhar Mesir,” http://themis.geocities.yahoo.com/ themis/h.php, (diakses pada 20 Desember 2007), 1.
[3]Website Resmi Atase Pendidikan Dan Kebudayaan KBRI-Cairo, http://dikbudcairo.org/?pilih=arsip &topik=6, (diakses pada 22 Desember 2007), 1.
[4]Op. Cit., “Websites Informasi…”, 2.
[5]Ismailiyah adalah salah satu sekte Syi’ah yang mempercayai bahwa Ismail merupakan imam ketujuh, setelah Imam Ja’far al-Shidiq. Sedangkan sekte yang lain mempercayai bahwa imam ketujuh adalah Musa al-Kazim, Lihat Moh. Nurhakim. Sejarah dan peradaban Islam (Cetakan Pertama; Malang, UMM Press, 2004), 99.
[6]Ibid.
[7]Ragab Abdurrahman, “Sejarah Berdirinya Jami’ al-Azhar”, http://ragab304.wordpress.com/sejarah-al-azhar-asy-syarif/ sejarah-berdirinya-jami-al-azhar/, (diakses pada 20 Desember 2007), 1.
[8]Ibid.
[9]Ibid.
[10]Ibid.
[11]Ibid.
[12]Ibid.
[13]Ibid.
[14]Ibid.
[15]“Sejarah Universitas al-Azhar,” http://geocities.com/azh4r04/azhar.htm, (diakses pada 20 Desember 2007), 1.
[16]Kota Kairo Mesir dibangun tanggal 17 Sya’ban 358H oleh al-Shiqili atas perintah Khlaifah Fathimiyah, al-Muiz Lidinillah sebagai ibukota kerajaan tersebut. Sekeliling kota dibangun pagar tembok besar dan tinggi, yang sampai sekarang masih ditemui peninggalannya. Lihat Badri Yatim. Sejarah Peradaban Islam (Jakarta, Raja Grafindo Persada, 2000), 281.
[17]“Sejarah Universitas...,” Loc. Cit..
[18]al-Aziz (975-996), putera Muiz, adalah khalifah yang paling bijaksana dan pemurah, sehingga mampu membawa rakyat lebih makmur. Ia menekankan adanya perdamaian antara pengikut agama, baik Islam maupun Kristen sehingga salah satu wazirnya beragama Kristen, yaitu Isa bin Nastur. Ia membawa Fathimiyah pada puncak kemajuan yang mengungguhli Bani Abbas di Baghdad saat itu. Lihat Nurhakim, Op. Cit., 102.
[19]“Sejarah Universitas...,” Op. Cit., 2.
[20]Nurhakim, Op. Cit., 103.
[21]Dar al-Hikmah merupakan salah satu fondasi terpenting dari peradaban yang dibangun Dinasti Fathimiyah di Mesir. Untuk mengembangkan isntitusi ini, al-Hakim menyuntik dana sangat besar, di antaranya digunakan untuk menyalin berbagai naskah, memperbaiki buku dan pemeliharaan lainnya. Lihat Phillip K. Hitti, History of the Arabs (Jakarta, Serambi, 2002), 801.
[22]Nurhakim. Loc. Cit.
[23]“Sejarah Universitas...,” Loc. Cit.
[24]Agnan Abdurrahman, “Sekilah Sejarah al-Azhar,” http://agnan.multiply.com/journal/item/1/ Sekilas_Sejarah_Al-Azhar, (diakses pada 19 Desember 2007), 3.
[25]Ibid.
[26]Hanun Asrohah, Sejarah Pendidikan Islam (Jakarta: Logos Wacana Ilmu, 1999), 61.
[27]Agnan., Op. Cit., 4.
[28]Ibid., 4-5.
[29]Prasetyo, “Sistem Perkuliahan al-Azhar”, http://ayo.kliksini.com/auracms/?pilih=lihat&id=3, (diakses pada 20 Desember 2007), 1.
[30]Agus, Op. Cit., 4.
[31]Ibid.
[2]“Websites Informasi Pendaftaran Universitas al-Azhar Mesir,” http://themis.geocities.yahoo.com/ themis/h.php, (diakses pada 20 Desember 2007), 1.
[3]Website Resmi Atase Pendidikan Dan Kebudayaan KBRI-Cairo, http://dikbudcairo.org/?pilih=arsip &topik=6, (diakses pada 22 Desember 2007), 1.
[4]Op. Cit., “Websites Informasi…”, 2.
[5]Ismailiyah adalah salah satu sekte Syi’ah yang mempercayai bahwa Ismail merupakan imam ketujuh, setelah Imam Ja’far al-Shidiq. Sedangkan sekte yang lain mempercayai bahwa imam ketujuh adalah Musa al-Kazim, Lihat Moh. Nurhakim. Sejarah dan peradaban Islam (Cetakan Pertama; Malang, UMM Press, 2004), 99.
[6]Ibid.
[7]Ragab Abdurrahman, “Sejarah Berdirinya Jami’ al-Azhar”, http://ragab304.wordpress.com/sejarah-al-azhar-asy-syarif/ sejarah-berdirinya-jami-al-azhar/, (diakses pada 20 Desember 2007), 1.
[8]Ibid.
[9]Ibid.
[10]Ibid.
[11]Ibid.
[12]Ibid.
[13]Ibid.
[14]Ibid.
[15]“Sejarah Universitas al-Azhar,” http://geocities.com/azh4r04/azhar.htm, (diakses pada 20 Desember 2007), 1.
[16]Kota Kairo Mesir dibangun tanggal 17 Sya’ban 358H oleh al-Shiqili atas perintah Khlaifah Fathimiyah, al-Muiz Lidinillah sebagai ibukota kerajaan tersebut. Sekeliling kota dibangun pagar tembok besar dan tinggi, yang sampai sekarang masih ditemui peninggalannya. Lihat Badri Yatim. Sejarah Peradaban Islam (Jakarta, Raja Grafindo Persada, 2000), 281.
[17]“Sejarah Universitas...,” Loc. Cit..
[18]al-Aziz (975-996), putera Muiz, adalah khalifah yang paling bijaksana dan pemurah, sehingga mampu membawa rakyat lebih makmur. Ia menekankan adanya perdamaian antara pengikut agama, baik Islam maupun Kristen sehingga salah satu wazirnya beragama Kristen, yaitu Isa bin Nastur. Ia membawa Fathimiyah pada puncak kemajuan yang mengungguhli Bani Abbas di Baghdad saat itu. Lihat Nurhakim, Op. Cit., 102.
[19]“Sejarah Universitas...,” Op. Cit., 2.
[20]Nurhakim, Op. Cit., 103.
[21]Dar al-Hikmah merupakan salah satu fondasi terpenting dari peradaban yang dibangun Dinasti Fathimiyah di Mesir. Untuk mengembangkan isntitusi ini, al-Hakim menyuntik dana sangat besar, di antaranya digunakan untuk menyalin berbagai naskah, memperbaiki buku dan pemeliharaan lainnya. Lihat Phillip K. Hitti, History of the Arabs (Jakarta, Serambi, 2002), 801.
[22]Nurhakim. Loc. Cit.
[23]“Sejarah Universitas...,” Loc. Cit.
[24]Agnan Abdurrahman, “Sekilah Sejarah al-Azhar,” http://agnan.multiply.com/journal/item/1/ Sekilas_Sejarah_Al-Azhar, (diakses pada 19 Desember 2007), 3.
[25]Ibid.
[26]Hanun Asrohah, Sejarah Pendidikan Islam (Jakarta: Logos Wacana Ilmu, 1999), 61.
[27]Agnan., Op. Cit., 4.
[28]Ibid., 4-5.
[29]Prasetyo, “Sistem Perkuliahan al-Azhar”, http://ayo.kliksini.com/auracms/?pilih=lihat&id=3, (diakses pada 20 Desember 2007), 1.
[30]Agus, Op. Cit., 4.
[31]Ibid.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar