ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Α. Προκαταρκτική
Στη γλώσσα halaqah σημαίνει κύκλος, στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει τον κύκλο των ανθρώπων που κάθονται μαζί σε μια εντολή συνέλευση για την από κοινού εξέταση και μελέτη του Ισλάμ. Σε πιο δημοφιλής γλώσσα μπορεί επίσης να αναφέρεται ως αιτιολογικές σκέψεις ή θάλαμο taklim.
Halaqah είναι το παλαιότερο ισλαμικό εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο έχει ασκηθεί από τον προφήτη από την αρχή της παρακμής της αλ-Ισλάμ. Όπως σημειώνεται στην ιστορία, ξεκινώντας από τη διαδικασία της φύτευσης της Ισλαμικής da'wah ηθικές αξίες του Ισλάμ που πραγματοποιούνται από τον Προφήτη στο σπίτι του Αλ-Arqam.
Halaqah είναι το παλαιότερο ισλαμικό εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο έχει ασκηθεί από τον προφήτη από την αρχή της παρακμής της αλ-Ισλάμ. Όπως σημειώνεται στην ιστορία, ξεκινώντας από τη διαδικασία της φύτευσης της Ισλαμικής da'wah ηθικές αξίες του Ισλάμ που πραγματοποιούνται από τον Προφήτη στο σπίτι του Αλ-Arqam.
Halaqah σύστημα έχει επίσης περάσει από γενιά σε γενιά και έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά της στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ισλαμικού Ummah, ισιώστε την κατανόηση καθώς και aqeedah τους. Ακόμη και η μετατροπή της επιστήμης.
Halaqah μπορεί να οριστεί ως ένα όχημα tarbiyah (coaching), μια μικρή ομάδα murabbi (επόπτες) και μια σειρά από mutarabbi (στόχος), με manhaj (αναλυτικό πρόγραμμα) είναι σαφής, και οργανώνεται με διάφορους τρόπους (συσκευή) tarbiyah. Έτσι, halaqah στοιχεία (1) murabbi, (2) mutarabbi, (3) manhaj tarbiyah, και (4) μέσα (συσκευή) tarbiyah. Σε μια halaqah, murabbi και mutarabbi συνεργαστούν για την εφαρμογή της υφιστάμενης manhaj με τα μέσα (εργαλεία), ανάλογα με την περίπτωση.
Β. διατύπωση Πρόβλημα
Β. διατύπωση Πρόβλημα
1. Ποια είναι τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο halaqah;
2. Ποια είναι η διαδικασία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης halaqah ως άτυπη;
3. Ποιος είναι ο σκοπός και η λειτουργία της εκπαίδευσης dilaksanakanya halaqah;
Γ. Πρόβλημα Προορισμός
1. Η προσθήκη της γνώσης για τα υψηλότερα Halaqah εκπαίδευση ως άτυπη
2. Κάνοντας κάθε μουσουλμάνος, προκειμένου να συνεχίσει να εφαρμόζει halaqah όπως η μετατροπή της επιστήμης.
2. Ποια είναι η διαδικασία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης halaqah ως άτυπη;
3. Ποιος είναι ο σκοπός και η λειτουργία της εκπαίδευσης dilaksanakanya halaqah;
Γ. Πρόβλημα Προορισμός
1. Η προσθήκη της γνώσης για τα υψηλότερα Halaqah εκπαίδευση ως άτυπη
2. Κάνοντας κάθε μουσουλμάνος, προκειμένου να συνεχίσει να εφαρμόζει halaqah όπως η μετατροπή της επιστήμης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙ
ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Α. Ορισμός και ιστορικό Halaqah
Halaqah ή halqah μέσο κύκλο. Sentence halqah min al-NAS (حلقة من الناس) σημαίνει μια συλλογή των ανθρώπων που κάθονται. (Α. W. Munawwir, 1997:290). Σύμφωνα όρος halaqah ορίζεται ως εξής:
1. Halaqah είναι μια διαδικασία μάθησης η οποία πραγματοποιήθηκε από τους φοιτητές κάνει τον γύρο του δασκάλου ενδιαφερόμενο. Συνήθως κάθονται στο πάτωμα και τον τόπο σε μια συνεχή βάση για να ακούσετε ένα δάσκαλο διαβάσει το βιβλίο και η έκθεση που εξηγεί και σχολιάζει την εργασία άλλων ανθρώπων. (Asrohah Χανούν, 1999:49)
2. Μια εκπαιδευτική διαδικασία, όπου ο μαθητής παίρνει μια θέση που περιβάλλει την δάσκαλος. Ο δάσκαλος βρίσκεται στη μέση του κύκλου των μαθητών με τη θέση των μαθητών που αντιμετωπίζει το πρόσωπο του δασκάλου. (Asrohah Χανούν, 1999:49)
3. Alwi Χασάν halaqah ορίζει ως τρόπο μάθησης και διδασκαλίας με το κάθισμα σε ένα χαλί και ένα κυκλικό θέση. (Alwi Χασάν, 1997: 383).
Halaqah ήταν γύρω από τις πρώτες ημέρες του Ισλάμ. Halaqah είναι η πρώτη που εκτελούνται στο τζαμί. Ο Προφήτης ο ίδιος στο έργο της εκπαίδευσης των περισσότερων ανθρώπων στο τζαμί μέσω halaqah η οποία μαζί με το σπίτι του σε επιλεγμένα The Times. Μια τέτοια περίπτωση, όπως αναφέρεται από Bukhari στο Βιβλίο ισχύος ως εξής:
Ibn Mas'ud ανέφερε:
كان – رسول الله صلى الله عليه و سلم – يتخولنا بالموعظة في الأيام كراهة السأمة علينا
Σημασία: Ο Προφήτης SAW έκανε στο περιθώριο της διάλεξη για ορισμένες ημέρες για να αποφευχθεί η πλήξη.
Σε halaqah σήμαινε, ο Προφήτης παρέχοντας μια ποικιλία επιστήμη των υλικών. Ωστόσο, η πλέον προτιμώμενη από τον προφήτη είναι να διδάξει al-Qur `ένα. Μ. Αλάουι al-Makki λέει:
Εποχούμενο συγκρότημα halaqah προφητικό μελέτησε τις βασικές επιστήμες και τα αξιώματα του, όπως τα διάφορα είδη fadhilah, διορατικές σκέψεις, τα ήθη, τις παραδόσεις καλή, και διαθέσιμα μεγάλη κάνω άχρηστη εργασία, η οποία είναι μια πηγή γνώσης. Θα έλεγε κάποια από ό, τι μαθαίνεται σε halaqah μεγάλους φίλους του ευγενούς. Και χωρίς αμφιβολία, στην πραγματικότητα η πιο σημαντική βασική επιστήμη είναι al-Qur `της Αλ-Καρίμ.
Σε μεταγενέστερες εξελίξεις, halaqah δεν είναι πλέον ακριβώς που πραγματοποιήθηκε στο τζαμί. Ομάρ Μπιν Khattab όταν έγινε Αμίρ αλ-μ `Minin έδωσε εντολή οι βοηθοί του για να χτίσει kuttab (σπίτια της μελέτης), καθώς και την αύξηση των εργαζομένων να εκπαιδεύσει και να διδάξουν τα παιδιά Tatak Ράμα στη ζωή.
Στην Medina, τον 14ο αιώνα, halaqah εξακολουθεί να είναι το κυρίαρχο εκπαιδευτικά ιδρύματα. Ibn Battuta ανέφερε ότι προς το τέλος των 728 AH / 1326 μ.Χ. που παρατήρησε το βράδυ των δραστηριοτήτων επιστήμης που πραγματοποιήθηκε στο Τζαμί του Προφήτη, όπου κληρικοί και φοιτητές μορφή halaqah, πλήρης, με al-Qur `ένα και τα άλλα βιβλία, όπως μάθηση πόρους. Έτσι, επίσης, στη Μέκκα, halaqah γίνει κοινή πρακτική, όπως μαρτυρεί το Ibn Battuta σε Medina. Azyumardi Azra εξηγεί:
"Τα αρχεία περισσότερο αργότερα για το Masjid al-Χαράμ, όπως δίνεται al-Φάση, κατέθεσε ότι halaqah διατηρηθεί ως η κύρια μέθοδος της διδασκαλίας και της μαθησιακής διαδικασίας. Halaqah συνήθως διεξάγονται το πρωί μετά την πρωινή προσευχή,« Ashr, Maghrib και `Isha . Κατά τη διάρκεια της ημέρας εκπαιδευτικές δραστηριότητες μετακινηθεί σε ισλαμικά θρησκευτικά σχολεία γύρω από το τζαμί ». (Azyumardi Azra, 1994:64)
Ένας άλλος λόγος ότι οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της επόμενης δεν είναι πλέον ευνοϊκό, εάν εξακολουθεί να γίνεται στο τζαμί, επειδή η λειτουργία της λατρείας, όπως η κύρια λειτουργία του τζαμιού, καθώς όλο και περισσότερο ενοχλούνται από halaqah επιστήμης σε διάφορους τομείς. Ahmad Syalabi εξηγεί:
Από τις πρώτες μέρες του Ισλάμ, πολλοί άνθρωποι ενδιαφέρονται για τη μελέτη του Ισλάμ. Όσο περισσότερο, όλο και περισσότεροι άνθρωποι συμμετέχουν στις συνεδριάσεις για να μάθουν την επιστήμη (ILM halaqah »). Από κάθε φωνή halaqah από έναν δάσκαλο ο οποίος δίνει μαθήματα και από τους ήχους των φοιτητών που ζήτησαν και να συζητηθεί. Τότε υπήρχε ένα γουργουρητό ήχο από halaqah-halaqah αυτό. Σε κάποιο βαθμό αυτό εγείρει ένα ενοχλητικό βουητό της εφαρμογής της λατρείας όπως θα έπρεπε. Έτσι, το τζαμί γίνεται δύσκολο να είναι τόπος λατρείας και τον τόπο των σπουδών, καθώς και.
Η αυξανόμενων επιστημονικών αναγκών, ως αποτέλεσμα των εξελίξεων στην επιστήμη, ένα μεγάλο μέρος της επιστήμης δεν είναι πλέον πλήρως σε θέση να διδάσκονται στο τζαμί. Σύμφωνα με την εποχή, η επιστήμη προχωρούσε πιο γρήγορα. Στο τέταρτο κίνηση Hijra αιώνα της σκέψης αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς. Εκείνη την εποχή, τη συζήτηση και διαφωνία σχετικά με τη θρησκεία στις μουσουλμανικές κοινωνίες είναι αρκετά ισχυρό. Ως αποτέλεσμα, το τζαμί δεν μετράει ως ένα μέρος της εκπαίδευσης.
Σε αυτή την ατμόσφαιρα φαίνεται ότι αυξάνεται συνεχώς η ποικιλία των μορφών των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, συμπεριλαμβανομένων των ισλαμικά ιεροδιδασκαλεία, kuttab, Dar Al-σοφία, Dar Al-'ilm, Bimaristan, και ούτω καθεξής. Halaqah μάλιστα συνεχίστηκε, αλλά δεν είναι πλέον ένα σημαντικό θεσμό της ισλαμικής εκπαίδευσης. (Maksum, 1999:56)
Β. Διευκόλυνση / Device Halaqah
1. Liqa (لقاء ) είναι μια τακτική συνάντηση διεξάγεται κάθε εβδομάδα. «Liqa γίνει ως μέσο για την παράδοση των υλικών που έχουν οριστεί σε manhaj tarbiyah. Ωστόσο «Liqa δεν είναι απλώς μια ομάδα της επιστήμης. Δεν είναι καν αλήθεια αν «Liqa μόνο λειτούργησε ως μια ομάδα της επιστήμης. Περισσότερο από ένα πάνελ της επιστήμης, της «Liqa είναι ένα μέσο για να χτίσει και να διατηρήσει το πνεύμα (το πνεύμα) λατρεία και κηρύττουν. Γι 'αυτό, κατά την αξιολόγηση Liqa »των πράξεων της λατρείας που έχει γίνει κατά τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας. Σε επίσης μεταφέρονται σημαντικές πληροφορίες Liqa »που σχετίζονται με την προσηλυτιστική δραστηριότητα. Επίσης, διεξάγεται η συζήτηση, την αξιολόγηση και τον συντονισμό των δραστηριοτήτων που διεξάγονται αποστολή.
2. MABIT ( مابت ) είναι μια μέρα στην άλλη δραστηριότητες, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα ruhiyah, και την ίδια στιγμή, επίσης, για την οικοδόμηση δεσμών μεταξύ του ήπατος και των μελών τους συναδέλφους σταθερότητα halaqah. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, οι ημερήσιες διατάξεις που εφαρμόζονται κατά τη διάρκεια mabit μεταξύ άλλων qiyamul Lail (προσευχές tahajud), διαβάζοντας και ακούγοντας αναγνώσεις του Κορανίου, dhikr, muhasabah, και να ακούσετε taujih. Με μια πλήρη νύχτα μαζί με ταπεινότητα και η σεμνότητα, το συκώτι και τη σταθερότητα των ομολόγων αναμένεται μεταξύ των μελών halaqah επίσης εντατικοποιηθεί.
3. RIHLAH (رحلة ) είναι τουριστικών δραστηριοτήτων με στόχο την tadabbur φύση, αναψυκτικό, και ταυτόχρονα ενισχύσει την οικειότητα και halaqah σταθερότητα μεταξύ των μελών της. Tadabbur μέσα για να συλλογιστεί το μεγαλείο της φύσης του Θεού μέσα από τις δημιουργίες του. Ως επαναληπτικά γίνει για να ξεπεράσουμε την κούραση και την πλήξη που προκαλεί η αναταραχή της δραστηριότητας διάδοσης.
4. MUKHAYYAM ( مخيام ) γλώσσα μέσα από την άποψη της κατασκήνωσης. Mukhayyam είναι κάμπινγκ ή παρόμοιες δραστηριότητες, με στόχο να εκπαιδεύσουν στη σωματική και ψυχική αντοχή. Η δραστηριότητα αυτή πραγματοποιείται για την προετοιμασία της halaqah μελών σε δύσκολες καταστάσεις που απαιτούν σωματική και ψυχική αντοχή. Συνήθεις δραστηριότητες που υποστηρίζουν mukhayyam είναι η τακτική άσκηση. Mukhayyam πραγματοποιηθεί μόνο μία φορά το χρόνο, ενώ η τακτική σωματική άσκηση πρέπει να γίνει με ή pekanan καθημερινή βάση.
5. DAURAH (دورة ) Οι δράσεις κατάρτισης, σεμινάρια, μελέτες, ή εργαστήρια που έχουν ως στόχο την αναβάθμιση της γνώσης για ένα πρόβλημα ή να ακονίσετε τις συγκεκριμένες δεξιότητες, οι οποίες απαιτούνται για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων του κηρύγματος.
5. DAURAH (دورة ) Οι δράσεις κατάρτισης, σεμινάρια, μελέτες, ή εργαστήρια που έχουν ως στόχο την αναβάθμιση της γνώσης για ένα πρόβλημα ή να ακονίσετε τις συγκεκριμένες δεξιότητες, οι οποίες απαιτούνται για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων του κηρύγματος.
Γ. Διαχείριση Halaqah
1. Murabbi halaqah.
Murabbi είναι ηγέτης και μέντορας στην halaqah. Ο ρόλος murabbi καθορίζουν την επιτυχία ενός halaqah. Ο ρόλος και η λειτουργία murabi halaqah περιλαμβάνουν:
α. Διασπορέας, η οποία είναι υπεύθυνη για την εκπαίδευση των μελών του,
προκειμένου να κατανοήσουν και να ασκήσουν από την αληθινή διδασκαλία του
Ισλάμ.
β. Mas'ul, η οποία είναι υπεύθυνη για να οδηγήσει, να συντονίζει, διευθύνει και
αξιολογεί (mutaba'ah) η ανάπτυξη των μελών της από καιρό σε καιρό.
γ. Qudwah hasanah, οι οποίες αναμένεται να δώσει καλά παραδείγματα και πρότυπα
ρόλων στη ζωή ως πιστός.
2. Halaqah μέλη.
Μέλη halaqah είναι κάθε Μουσουλμάνος που έχει καταχωρηθεί. Κάθε μέλος halaqah μεταξύ 10-15 φοιτητές. Halaqah διαδικασία διαμόρφωσης θα πρέπει να εξετάσουν διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα halaqah? Όπως: ηλικία, η αρχαιότητα, την κατοικία, επίπεδο κατανόησης του Ισλάμ, εκπαίδευσης, κ.λπ..
3. Halaqah υλικό.
Halaqah υλικά είναι τα υλικά που απαιτούνται για τα μέλη της τη διαδικασία κατάρτισης σε μια δομημένη και συνεχή, που αποτελούνται από ένα πρόγραμμα σπουδών και οδηγούς. Halaqah υλικό ύλη προπόνηση μπορεί να δει κανείς στο προσάρτημα.
4. Δραστηριότητες halaqah
α. Εβδομαδιαίες συναντήσεις
β. Μηνιαίες συναντήσεις
β. Μηνιαίες συναντήσεις
5. Διοίκηση halaqah
Για την υλοποίηση των στόχων halaqah, pengadministraian διαδικασία είναι απαραίτητη. Η διοίκηση halaqah αποτελούνται από:
α. Halaqah περιοδικό
β. Halaqah notebook δραστηριότητα.
γ. Παραγγελία halaqah
6. Αξιολόγηση halaqah
α. Εβδομαδιαία αξιολογήσεις, που διενεργούνται για τον προσδιορισμό της προσωπικής
ανάπτυξης των μελών halaqah, από κοιτάζοντας φύλλο muhasabah και ζήτησε από
το στόμα.
β. Εξάμηνο αξιολόγηση, η οποία διεξήχθη σε συντονισμό συνάντηση halaqah murobbi
να γνωρίζουν την υλοποίηση του κυματοδηγοί Hidayatullah halaqah πρόγραμμα σε
γενικές γραμμές, οι περιορισμοί και η αιτία.
Δ. Λειτουργία Halaqoh
1. Muakhoroh ( مؤخرة )
Hidayatullah halaqah κυματοδηγό χρησιμεύει ως μέσο muakhhoh (φέρει σε επαφή). Σε αυτό το halaqah μεταξύ των μελών halaqoh το ένα με τα άλλα μέλη της οικογένειας, όπου έχει υπάρξει μια εντατική σχέση να αναγνωρίζουν ο ένας τον άλλον (Ta'aruf/ تعرف ), (tafahum/ تفهم )αμοιβαία βοήθεια (ta'awun/ تعو ), και φέρουν το ένα το άλλο (takaflul / تكافل ). Τυχόν προβλήματα που εμφανίζονται στις αρχές τα μέλη halaqah μπορεί να είναι γνωστά από άλλα μέλη στο halaqah, καθώς και την ολοκλήρωσή του.
2. Tarbiyah ( تربية )
Halaqah κυματοδηγό χρησιμεύει ως μέσο tarbiyah Hidayatullah, η οποία περιλαμβάνει τις δραστηριότητες των απαγγελίες (κατανόηση) οι στίχοι του Θεού και στην πραγματική ζωή, tazkiyatun (κάθαρση της καρδιάς) και ta'limatul βιβλίο wa al-Sunna (διδασκαλίες) τις αξίες της al- Κοράνι και As-Sunnah (Al-jumu'a: 2).
3. Tandhim ( تنظم )
Hidayatullah halaqah κυματοδηγού χρησιμεύει επίσης ως μέσο Tandzim (οργάνωση). Αυτό είναι σημαντικό, έτσι ώστε όχι μόνο τους μαθητές να κατανοήσουν την ισλαμική διδασκαλία και την εφαρμογή τους ξεχωριστά, αλλά μπορεί να kaffah την επιβολή της από τους ζωντανούς εκκλησίασμα. (Zahara Idris, 199:58)
Ε. Άτυπη Ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Χαρακτηριστικά
Υπάρχουν τρία πράγματα, υπάρχουν υποψίες ως παράγοντα βασίζεται η άτυπη εκπαίδευση dilembagakannya μεγαλύτερο και συγκεκριμένα:
1. Η επιθυμία των επιστημόνων και ακαδημαϊκών από το νεαρό να επικοινωνούν μεταξύ τους και
να ενθαρρύνουν ο ένας τον άλλον επιστημονικό πνεύμα τους.
2. Δίψα για γνώση οδηγείται από την ανάγκη να επεκταθούν οι γενικές γνώσεις και την κατανόηση των
φαινόμενα της φύσης.
φαινόμενα της φύσης.
3. Ζήλο για την υπεράσπιση της ισλαμικής πίστης στο πρόσωπο των ιεραποστόλων των άλλων
θρησκειών.
Ρητά τα χαρακτηριστικά της τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης που λαμβάνει χώρα κατά την κλασική περίοδο είναι δύσκολο να διακρίνει. Αλλά υπάρχει και μια άλλη πλευρά που μπορούμε να εξετάσουν με κριτικό πνεύμα να γίνει διάκριση μεταξύ τους, δηλαδή ως προς τις πηγές χρηματοδότησης που έλαβε από το κράτος. Τα κεφάλαια που λαμβάνει επίσημη εκπαίδευση όσον αφορά την άμεση ή Azyumardi ονομάζεται μετρητά, είναι σε άτυπη εκπαίδευση είναι έμμεση, όπως με την παροχή του νόμου perwakafan. Για να προσθέσετε σαφήνεια, τα ακόλουθα θα πρέπει να ταξινομηθεί από πολλούς παράγοντες συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών της άτυπης εκπαίδευσης, όπως:
Ρητά τα χαρακτηριστικά της τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης που λαμβάνει χώρα κατά την κλασική περίοδο είναι δύσκολο να διακρίνει. Αλλά υπάρχει και μια άλλη πλευρά που μπορούμε να εξετάσουν με κριτικό πνεύμα να γίνει διάκριση μεταξύ τους, δηλαδή ως προς τις πηγές χρηματοδότησης που έλαβε από το κράτος. Τα κεφάλαια που λαμβάνει επίσημη εκπαίδευση όσον αφορά την άμεση ή Azyumardi ονομάζεται μετρητά, είναι σε άτυπη εκπαίδευση είναι έμμεση, όπως με την παροχή του νόμου perwakafan. Για να προσθέσετε σαφήνεια, τα ακόλουθα θα πρέπει να ταξινομηθεί από πολλούς παράγοντες συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών της άτυπης εκπαίδευσης, όπως:
- Τοποθεσία: εκτός από τα τζαμιά και τα ισλαμικά ιεροδιδασκαλεία.
- Μέθοδοι: Το κάπνισμα δεν δεσμεύεται.
- Κρατικές επιδοτήσεις: δεν δίνονται άμεσα.
- Καθορισμός των εκπαιδευτικών: πιο δημοφιλής ως Shaikh. (Azyumardi Azra, 1995:69)
Οι πέντε παράγοντες που μπορούν να προσδιοριστούν ως χαρακτηριστικό της άτυπης εκπαίδευσης. Ωστόσο, δεν απέκλεισε την εμφάνιση των στοιχείων της ασάφειας μεταξύ των εμπλεκόμενων παραγόντων.
Halaqah (κύκλοι σπουδών) είναι ένα φόρουμ για την επιστημονική μελέτη, η οποία penyelenggaraanya σύστημα παρέχει κατ 'αρχάς οι γενικές γραμμές των θεμάτων και ακολουθούν τα μαθήματα στη λεπτομέρεια και βάθος του κάθε επιμέρους υλικό. Στη συνέχεια, ολοκληρώνεται με την αξιολόγηση, με τη μορφή συζήτησης. Αυτή η διαδικασία η έμφαση δίνεται στην ανάλυση και την ανάπτυξη των άτυπων προβολή ενός δασκάλου ο οποίος ονομάζεται Shaikh. Έτσι, το πρόγραμμα σπουδών ενός πιο halaqah ανάλογα με την εμπειρία και τη γνώση του δασκάλου ή σε ένα δίπλωμα ή πιστοποίηση ανήκει σε έναν δάσκαλο ενώ ταξιδεύετε υποτροφία.
Στην πράξη, halaqah που αναπτύχθηκε κατά την κλασική περίοδο σε σχέση με τα παραπάνω χαρακτηριστικά μπορούν να ταξινομηθούν σε δύο διαφορετικές μορφές τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης. Η επίσημη διατύπωση αυτού του λόγου είναι halaqah πραγματοποιήθηκε στα τζαμιά. Όσο για την άτυπη πραγματοποιήθηκε έξω ή πέρα από το τζαμί, όπως είναι το περιβάλλον του παλατιού, τα σπίτια των κρατικών αρχών, σε βιβλιοθήκες, βιβλιοπωλεία, τα σπίτια τους επιστήμονες. Το παράδειγμα στην ιστορία μας για να ξέρετε halaqah Αλ Γκαζάλι, Ibn halaqah Killis, halaqah al Fatimy και άλλοι.
Σε γενικές γραμμές halaqah λειτουργία μπορεί να εξεταστεί από δύο πλευρές, και συγκεκριμένα (α) ως ένα φόρουμ για συζήτηση και (β) ως λογοτεχνικό εργαστήρι.
1. Ως ένα φόρουμ συζήτησης, σε αυτό το φόρουμ οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν σχετικά με σημαντικά ζητήματα και, επίσης, έδειξε την ικανότητά του να υποστηρίξει. Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι συχνά συνδέονται με την πνευματική ζωή του Ισλάμ ή τα πραγματικά προβλήματα είναι πιο αποφασισμένοι από Shaikh ενδιαφερόμενο.
2. Ως λογοτεχνικό εργαστήρι. Halaqah σε αυτό το λόγο περιοριζόταν αρχικά μεταξύ της βασιλικής
οικογένειας. Τέλος εδραιωθεί μεταξύ των ηγεμόνων. Nobles δευτερεύουσες ομάδες. Σημείο
εστίασης της εφαρμογής είναι πιθανό να επιβεβαιώσει την παραδοσιακή διδασκαλία. Αλλά για
περαιτέρω εξελίξεις, όπως τα μέσα μαζικής ενημέρωσης οδηγεί στην είσοδο της ελληνικής διανόησης και της επιστήμης σε ισλαμικό πολιτισμό. Δημοτικότητα από πολλά στούντιο εξαρτάται από τον πλούτο και τη δύναμη ενός Πατρών (ιδιοκτήτης στούντιο) για την προσέλκυση επιστημόνων σε συγκεκριμένες κοινότητες. Αποτελείται από το dodgy τομέα των μαθηματικών, της φιλοσοφίας, της θεολογίας, των υπαλλήλων, πολιτικούς και θρησκευτικούς ηγέτες. (Zuhairini et al, 1994:97-98)
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
Al Abrashi, Athiyah, αλ-Tarbiyah al-Islamiyah, trans. Bustami, Νέα Υόρκη: Αυξητική Star, 1993.
Αλ Ραχμάν, Fazl, το Ισλάμ, Λονδίνο: Reader Al Husna, 1984.
Alwi, Χασάν. Μεγάλο Λεξικό της Ινδονησίας. Τζακάρτα: Κεντρική Βιβλιοθήκη, TT.
Ambary, Χασάν Muarif. Εύρεση Πολιτισμός: Το Αρχαιολογικό και Ιστορικό Ίχνη του ισλαμικού Ινδονησία, ed. II. Λονδίνο: Λόγος Λόγος Σπουδών, 2001.
Asrohah, Χανούν. Ιστορία της ισλαμικής εκπαίδευσης. Λονδίνο: Λόγος, 1999.
Azra, Azyumardi, Δίκτυο Μέσης Ανατολής μελετητές και το αρχιπέλαγος της Νέας Υόρκης: Μιζάν, 1995.
_______. Δίκτυο στη Μέση Ανατολή και μελετητές του αρχιπελάγους XVII και XVIII αιώνα. Λονδίνο: Μιζάν, 1994.
Basuki, Sulistyo, Εισαγωγή στην Βιβλιοθηκονομίας, Νέα Υόρκη: Scholastic Press, 1991.
Erawadi. Παράδοση, Πνευματική Λόγος και Δυναμική των ισλαμικών Ατσέχ XVIII και XIX αιώνα. Νέα Υόρκη: Badab Κέντρο Έρευνας και Κατάρτισης για Θρησκευμάτων Υπουργείο λογοτεχνία των Θρησκευμάτων, 2009.
Idris, Zahara, βασική εκπαίδευση, Padang: Space Raya Παντάνγκ, TT.
Αλάθητος. Madrasah: Ιστορία και Ανάπτυξης. Λονδίνο: Λόγος Λόγος Σπουδών, 1999.
Munawwir, A.W. Ορισμός της al-Munawwir. Σουραμπάγια: Προοδευτική Reader, το 1997.
Sunanto, Musyrifah. Ιστορία του Ισλαμικού Πολιτισμού της Ινδονησίας. Τζακάρτα: PT. RajaGrafindo Persada, 2005.
Bruinessen van, Martin. Naqsyabandiyah εκκλησίες στην Ινδονησία. Λονδίνο: Μιζάν, 1992,
Ορφανά, Badri, Ιστορία του Ισλαμικού Πολιτισμού της Νέας Υόρκης: Ο βασιλιάς Grafindo Persada, 1997.
Ιωνάς, Μαχμούντ. Ιστορία της ισλαμικής εκπαίδευσης στην Ινδονησία. Λονδίνο: Hidakarya, 1985.
Zuhairini et al, Ιστορία της ισλαμικής εκπαίδευσης, Λονδίνο: Γη Παιδεία, 1994.
DAFTAR PUSTAKA
Al Abrashi, Athiyah , al Tarbiyah al Islamiyah, terj. Bustami, Jakarta: Bulan Bintang, 1993.
Al Rahman, Fazl , Islam, Bandung: Pustaka al Husna, 1984.
Alwi, Hasan. Kamus Besar Bahasa Indonesia. Jakarta: Balai Pustaka, tt.
Ambary, Hasan Muarif. Menemukan Peradaban: Jejak Arkeologis dan Historis Islam Indonesia, Cet. II. Jakarta: Logos Wacana Ilmu, 2001.
Asrohah, Hanun. Sejarah Pendidikan Islam. Jakarta: Logos, 1999.
Azra, Azyumardi, Jaringan Ulama Timur Tengah dan Kepulauan Nusantara Bandung: Mizan, 1995.
_______. Jaringan Ulama Timur Tengah dan Kepulauan Nusantara Abad XVII dan XVIII. Bandung: Mizan, 1994.
Basuki, Sulistyo , Pengantar Ilmu Perpustakaan, Jakarta: Gramedia Pustaka Utama, 1991.
Erawadi. Tradisi, Wacana dan Dinamika Intelektual Islam Aceh Abad XVIII dan XIX. Jakarta: Badab Litbang dan Diklat Puslitbang Lektur Keagamaan Departemen Agama RI, 2009.
Idris, Zahara, Dasar-Dasar Kependidikan,Padang: Angkasa Raya Padang, tt.
Maksum. Madrasah: Sejarah dan Perkembangannya. Jakarta: Logos Wacana Ilmu, 1999.
Munawwir, A.W. Kamus al-Munawwir. Surabaya: Pustaka Progressif, 1997.
Sunanto, Musyrifah. Sejarah Peradaban Islam Indonesia. Jakarta: PT. RajaGrafindo Persada, 2005.
van Bruinessen, Martin. Tarekat Naqsyabandiyah di Indonesia. Bandung: Mizan, 1992,
Yatim, Badri, Sejarah Peradaban Islam Jakarta: Raja Grafindo Persada, 1997.
Yunus, Mahmud. Sejarah Pendidikan Islam di Indonesia. Jakarta: Hidakarya, 1985.
Zuhairini dkk, Sejarah Pendidikan Islam, Jakarta: Bumi Aksara, 1994.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar