Total Tayangan Halaman

Kamis, 22 Desember 2011

PEMIKIRAN PROF. DR. HARUN NASUTION (Greek Language)

Πρώτες σκέψεις PROF. DR. HARUN NASUTION

ΧΑΡΤΙΑ

Προτεινόμενες προσθήκες στην ομάδα πάρει σπίτι στην ζην Εξετάσεων
Θέμα: Φιλοσοφία της Επιστήμης και ο τρόπος σκέψης
Ομιλητής:




από:





ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΙΣΛΑΜΙΚΗ Εκπαιδευτική Ψυχολογία

Ισλαμικό κράτος ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

2011 M / 1432 H


Α. Προκαταρκτική
           Στην ιστορία του Ισλάμ, που αναπτύχθηκε αρχικά λογική σκέψη, αλλά στη συνέχεια ανέπτυξε τον παραδοσιακό τρόπο σκέψης. Ανάπτυξη της ορθολογικής σκέψης κτύπημα στην κλασική περίοδο του Ισλάμ, ενώ η παραδοσιακή σκέψη αναπτύσσονται στον ισλαμικό Μεσαίωνα (1250-1800 μ.Χ.).
           Ορθολογική σκέψη επηρεάζεται από τις αντιλήψεις για το πώς κοινή τέτοια υψηλή θέση που περιέχονται στο AI-Quran και Hadith.
           Ησυνάντηση του Ισλάμ και τον ελληνικό πολιτισμό γέννησε ορθολογικής σκέψης μεταξύ των ισλαμικών μελετητές Κλασική Περίοδο.
           Ως εκ τούτου, αν οι Έλληνες ανέπτυξαν την κοσμική J λογική σκέψη, στη συνέχεια, κατά την Κλασική Περίοδο του Ισλάμ το θρησκευτικό αναπτύξει τη λογική σκέψη. Κληρικοί Σκέψης και μελετητές της φιλοσοφίας της επιστήμης, καθώς και για τους μελετητές στον τομέα της θρησκείας μόνη της, συνδέεται με τις διδασκαλίες που περιέχονται στις δύο κύριες πηγές. Έτσι, στην ιστορία του ισλαμικού πολιτισμού, η σκέψη των φιλοσόφων και των επιστημόνων της επιστήμης εφευρέσεις τίποτα δεν είναι αντίθετο προς το AI-Quran και Hadith.
           Από τον δέκατο ένατο αιώνα, είναι και πάλι αυξάνεται στον μουσουλμανικό κόσμο με την ορθολογική σκέψη ότι την προσοχή στη θρησκευτική φιλοσοφία, την επιστήμη και την τεχνολογία. Στον εικοστό αιώνα ήταν η ανάπτυξη των πιο προηγμένων και πάλι, νέα γέννηση και την ορθολογική ερμηνεία του Κορανίου και των Χαντίθ. Παραδοσιακά ισλαμικής σκέψης αυτής της θρησκευτικής άμεση αμφισβήτηση της ορθολογικής σκέψης.
           Σε μια ορθολογική σκέψη ανθρώπινα όντα έχουν τη θρησκευτική ελευθερία και τον λόγο έχουν μια υψηλή θέση στην κατανόηση της διδασκαλίες του Κορανίου και των Χαντίθ. Η ελευθερία του νου είναι μόνο υποχρεωμένη να το απόλυτο Διδασκαλίες από δύο κύριες πηγές του Ισλάμ, δηλαδή το Διδασκαλίες που είναι εκφρασμένα IY qath «al-wurud και qath'iy al-dalalah. Ο στίχος του Κορανίου και των Χαντίθ ήταν τα πρόσωπα των πόρων συνελήφθησαν, σύμφωνα με την εύλογη κρίση.


Β. Harun Nasution βιογραφικά
           Harun Nasution γεννήθηκε Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου, 1919 στο Siantar, τη Βόρεια Σουμάτρα. Ahmad γιος του Abdul Jabbar, ένας έμπορος από Mandailing και Qadi (ο πρίγκηπας) κατά τη διάρκεια της βασιλείας του ολλανδικού της Επαρχίας Simalungun, Siantar. Ο πατέρας του Ααρών είναι επίσης ένας μελετητής που κυριάρχησε τα βιβλία και την αγάπη για να διαβάσετε Jawi Μαλαισίας κίτρινο βιβλίο. Εν τω μεταξύ, η μητέρα της μια Boru Mandailing Tapanuli, Maimunah απογόνους λόγιος, ποτέ δεν έζησαν στη Μέκκα, και ακολουθούν ορισμένες από τις δραστηριότητες στο Χαράμ. Aaron προέρχεται από μια θρησκευτική καταγωγή, απόγονοι επιφανών ανθρώπων, και έχει μια αρκετά μεγάλη οικονομικά στρώματα. Οι συνθήκες αυτές κάνουν οικογένεια Ααρών θα μπορούσε να προχωρήσει ομαλά στην ιδεώδη της επιστήμης εξερευνήσετε.
           Harun ξεκίνησε την εκπαίδευσή του στα ολλανδικά σχολεία, Hollandsch Inlandche Σχολή (HIS) στην ηλικία των 7 ετών. Για επτά χρόνια, ο Ααρών έμαθε την ολλανδική γλώσσα και γενικές γνώσεις στο. Ήταν σε αυστηρή πειθαρχία περιβάλλον. Στο οικογενειακό περιβάλλον, ο Ααρών ξεκίνησε θρησκευτική εκπαίδευση από το οικογενειακό περιβάλλον του, με την εκμάθηση του Κορανίου, προσευχή και τη λατρεία.
           Κατά τη διάρκεια των επτά ετών που σπούδασε στο έργο του και αποφοίτησε το 1934, όταν ηλικίας 14 ετών. Το μάθημα είναι ένα από τα αγαπημένα των φυσικών επιστημών και της ιστορίας.
           Harun συνέχισε την εκπαίδευσή του σε μια ζωντανή σύγχρονη θρησκευτικών σχολείων (MIK). Μετά το σχολείο στο MIK, Aaron θρησκευτική στάση είχε αρχίσει να φαίνεται διαφορετική από τη θρησκευτική στάση που έχει εκτελεστεί από τους γονείς του, συμπεριλαμβανομένου του περιβάλλοντος του χωριού. Aaron να είναι ορθολογική και οι γονείς που είναι ένα παραδοσιακό περιβάλλον.
           Στη χώρα της ερήμου, ο Ααρών δεν ήταν μεγάλη, και παρακάλεσε τους γονείς της να αφήσει τη μελέτη της μετακόμισε στην Αίγυπτο. Στην Αίγυπτο, άρχισε να εξερευνήσετε το Ισλάμ σε Ushuluddin Σχολή, Πανεπιστήμιο του Al-Azhar, στο Κάιρο. Στην ηλικία των 24 ετών παντρεύτηκε με ένα αιγυπτιακό κορίτσι, Sayedah. Κατά την περίοδο αυτή, ο Ααρών έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στην Αμερική στο Κάιρο Uni βιοποικιλότητας που κατάφερε να πάρει ένα βαθμό Β. Α (νέος μελετητής).

Σκέψεις Γ. Harun Nasution του

1. Λόγος

          λέξη λογικό είναι ήδη δήλωσε την Ινδονησία, προέρχεται από την αραβική λέξη al-'aql, η οποία με τη μορφή του ουσιαστικού, σε αντίθεση με την λέξη al-wahy, δεν περιέχονται στο Κοράνι. Το Κοράνι μόνο να λάβει τη μορφή aqluh το ρήμα "στην πρώτη παράγραφο, Ta'qilun 24 στίχους, Na'qil 1, παράγραφος, ya'qiluha 1 παράγραφος και ya'qilun 22 στίχους. Οι λέξεις που έρχονται, κατά την έννοια της ιδεολογίας και να κατανοήσουν. Ως παράδειγμα μπορούν να αναφερθούν τα ακόλουθα εδάφια:
          "Μην περιμένεις ακόμη ότι θα σε πιστεύουν, και ένα κόμμα από τους ακούσει το Λόγο του Θεού, τότε θα αλλάξει μετά το είχαν καταλάβει, εν γνώσει του;" (Surah Al-Baqarah: 75)
          "Έτσι δεν περπάτησαν στη γη, τότε έχουν τις καρδιές με την οποία μπορούν να καταλάβουν ή να έχουν τα αυτιά με τα οποία μπορείτε να ακούσετε; Σίγουρα όχι γιατί είναι τα στραβά μάτια, αλλά οι τυφλοί, οι καρδιές στο στήθος τους." (Surat Al-Hajj: 46)
          Και λένε:. "Αν είχαμε ακούσει ή σκεφτεί (η προειδοποίηση) Δεν περιλαμβάνεται κατ 'ανάγκη οι κάτοικοι του μια φλεγόμενη κόλαση" (QS Al-Mulk: 10)
          Στην κατανόηση Καθηγητής Izutzu, AQL τη λέξη «σε μια εποχή της άγνοιας χρησιμοποιείται με την έννοια της πρακτικής νοημοσύνης (πρακτική intelligene), η οποία από την άποψη της σύγχρονης ψυχολογίας ονομάζεται δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων (δυναμικότητα επίλυσης προβλημάτων). Λογικό άτομο, κατά τη γνώμη του, είναι άνθρωποι που έχουν την ικανότητα να λύσει το πρόβλημα, κάθε φορά που βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα πρόβλημα και μπορεί στη συνέχεια να ξεφύγει από τον κίνδυνο που αντιμετώπισε.
          Ωστόσο, «υποδηλώνει aqala καταλάβουν, να καταλάβουν και να σκέφτονται. Στο Κοράνι, όπως περιγράφεται πιο πάνω από τον στίχο 46 του surah Al-Hajj, η κατανόηση, η κατανόηση και η σκέψη που μέσα από την καρδιά στο κέντρο στο στήθος. Οι παρακάτω στίχοι επίσης εξηγεί ως εξής:

"Και το γεγονός που έχουμε κάνει για να (συμπληρώστε Jahannam Κόλαση) τα περισσότερα από τα Jinn και τα ανθρώπινα όντα, που έχουν τις καρδιές, αλλά δεν χρησιμοποιούνται για την κατανόηση (οι στίχοι του Αλλάχ) και δεν έχουν τα μάτια (αλλά) συνηθίσει να βλέπουμε (σημεία Αλλάχ), και έχουν το αυτί (αλλά) δεν χρησιμοποιούνται για την ακρόαση (τους στίχους του Αλλάχ) είναι όπως τα βοοειδή, είναι ακόμη περισσότερο παραστρατημένος ότι εκείνοι οι άνθρωποι που είναι αμελείς »(Sura
h al-A'raf:... 179 )


Όπως ήταν αναμενόμενο, η σαφής κατανόηση του λόγου που περιέχονται στη συζήτηση της Ισλαμικής φιλοσόφων. Η επίδραση της ελληνικής φιλοσοφίας, κοινή κατά τη γνώμη τους είναι μια από τη δύναμη της ψυχής (al-al-Nafs RUH) βρέθηκαν στον άνθρωπο. Τα λόγια του al-al-Nafs RUH και προέρχεται από το Κοράνι, καταγράφονται όμως επίσης και στη γλώσσα μας, με τη μορφή της λαγνείας, της αναπνοής και του πνεύματος.

2. Αποκάλυψη
           Αποκάλυψη που προέρχεται από τη λέξη al-wahy, και al-wahy είναι ντόπιος αραβική λέξη και όχι μια λέξη δάνειο από μια ξένη γλώσσα. Η λέξη σημαίνει ήχος, πυρκαγιά και την ταχύτητα. Al-wahy συνεπάγεται νεωτέρας, κρυφά και γρήγορα. Αλλά η λέξη είναι περισσότερο γνωστή με την έννοια του "ό, τι παραδίδεται από τον Θεό στους προφήτες".
           Επεξήγηση για το πώς η επικοινωνία μεταξύ του Θεού και των προφητών, δίνεται από το ίδιο το Κοράνι. Ένας στίχος σε sura Al-Shura εξήγησε:
"Και είναι αδύνατο για έναν άνθρωπο που ο Θεός του μίλησε, εκτός από το μέσο της αποκάλυψης ή πίσω από ένα πέπλο ή με την αποστολή ενός αγγελιοφόρου (άγγελος) και, στη συνέχεια, αποκάλυψε σε αυτόν από την άδειά του τι βούλεται. Αληθώς Είναι Υψίστου, Οι περισσότεροι σοφοί. "(surah τέφρα-Syuura 51)
           Αποκάλυψη στην πρώτη μορφή φαίνεται να είναι η αίσθηση ή η γνώση ότι κάποιος αισθάνεται ξαφνικά προέκυψε μέσα του, να προκύψει ξαφνικά ως ένα φως που φωτίζει την ψυχή. Δεύτερον, η αποκάλυψη του εμπειρίες και οράματα στον ύπνο ή σε κατάσταση έκστασης, ru'yat ή Kashef (όραση). Τρίτον, με τη μορφή μια αποκάλυψη δόθηκε μέσω αγγελιοφόρων ή αγγέλους, που είναι Gabriel, και μια παρόμοια αποκάλυψη παραδίδεται με τη μορφή των λέξεων.
           Λόγος του Θεού είναι κοινοποιείται στον προφήτη Μωάμεθ. Είναι στην τρίτη μορφή, και επιβεβαιώθηκε από τους στίχους του Κορανίου. Σε sura Al-Syu'ara εξήγησε:
«Και αυτό Αληθώς Κοράνι πραγματικά αποκαλύπτεται από τον Παντοδύναμο Θεό, - Ήταν έφερε κάτω από το Ar-Ruh al-Amin (Γαβριήλ), - στην καρδιά σου (Μωάμεθ), έτσι ώστε να γίνει ένας από τους ανθρώπους που έδωσαν την προειδοποίηση, - με σαφής αραβική γλώσσα »( Al-Syu'ara 192-195).
           Οι φιλόσοφοι που έχουν μια λογική της αγοράς είναι μικρότερο από ό, τι ο Προφήτης που αποκτούν υλικό ή hads αίσθηση. Με άλλα λόγια, ο φιλόσοφος δεν μπορεί να είναι προφήτης. Ο Προφήτης παρέμεινε ο εκλεκτός λαός του Θεού. Επιπλέον, ο φιλόσοφος μπορεί να λάβει μόνο έμπνευση, αποκάλυψη δίνεται μόνο στους προφήτες.
           Σύμφωνα με τις διδασκαλίες tassawuf, η επικοινωνία με το Θεό μπορεί να το κάνει μέσω της δύναμης της ανθρώπινης αίσθησης της καρδιάς της καρδιάς με επίκεντρο. Εάν οι φιλόσοφοι του Ισλάμ οξύνει τη διάνοια ή μυαλά με επίκεντρο τα πράγματα που είναι καθαρά αφηρημένο, μυστικιστική αίσθηση της δύναμης ή οξύνουν την καρδιά του με το να ζήσει μακριά από matery και να εστιάσει την προσοχή και τις προσπάθειες για την κάθαρση της ψυχής.
           AI-Farabi, η Ισλαμική φιλόσοφος που έζησε τον ένατο και δέκατο αιώνα μ.Χ., έφερε, επίσης, η έννοια άυλη μετατράπηκε σε αυτό το θέμα στη φιλοσοφία της δημιουργίας του σύμπαντος υπόκειται στην εκπόρευση φιλοσοφία ή εκπομπών, όπως περιγράφηκε προηγουμένως. Κοινή λογική του Θεού ακτινοβολεί την αγνή και αφηρημένη έννοια, όπως είδαμε παραπάνω είναι η δύναμη της σκέψης.
           Κρίνοντας από την εξέλιξη των υλικών και άυλων αυτό το πρόβλημα, το ζήτημα του πώς η αποκάλυψη ότι είναι άνευ σημασίας μετατρέπεται σε ύλη, δεν είναι πλέον άνευ αντικειμένου.
           Μεταξύ των Ανατολιστές ο οποίος έγραψε για το Ισλάμ, για την αποκάλυψη δοθεί στον Προφήτη Μωάμεθ. Είναι επίσης ευρέως συζητηθεί. Ένας από αυτούς, Tor Andrae, εξηγώντας ότι υπάρχουν δύο μορφές της αποκάλυψης. Πρώτον, η αποκάλυψη έλαβε με την ακοή (ακουστική) και το δεύτερο, η αποκάλυψη που λαμβάνονται μέσω όραση (οπτική).
Tor Andrae φέρνει τους στίχους του Κορανίου να ενισχύσει την παραπάνω περιγραφή.

"Μην μετακινείτε τη γλώσσα σας για να (read) Al Quran ότι μπορεί (ελέγχου) γρήγορα - θα ήταν το γεγονός σε βάρος της συλλογής αυτής (στο στήθος) και (σε κάνει πιο έξυπνη) να διαβάσει -. Όταν έχουμε τελειώσει για να διαβάσετε στη συνέχεια, ακολουθήστε την απαγγελία - στη συνέχεια, σε βάρος του γεγονότος ότι ήταν η εξήγηση "(surah Al-Qiyama
: 16-19).





3. Η σημασία του πνεύματος
          Νόηση, σύμφωνα με το Μωάμεθ Abduh, είναι μια δύναμη που ανήκει μόνο άνθρωπο, και γι 'αυτό τους σκλαβωμένους ανθρώπους από τα άλλα πλάσματα. Νόηση αποτελεί θεμελιώδη πυλώνα της ανθρώπινης ζωής και η συνέχιση της φόρμας του. Η αυξανόμενη δύναμη του νου είναι ένα από τα βασικά προπόνηση ευγενή χαρακτήρα που είναι η βάση και η πηγή της ζωής και την ευτυχία των λαών.
        Όταν ήρθε το Ισλάμ στην ανθρωπότητα, όπως ο Μωάμεθ Abduh, έχει φτάσει σε ενηλικίωση και απαιτεί μια ορθολογική θρησκεία. Τι είναι αυτοί που ψάχνουν για αυτό, που αντιμετωπίζουν το Ισλάμ. Δεν είναι λοιπόν περίεργο που πάντα ισχυρίστηκε ότι το Κοράνι μιλά για την ανθρώπινη λογική και όχι απλώς να τα συναισθήματά της. Νόηση, όπως ο ίδιος ισχυρίζεται, δόξασε το Θεό με στόχο εντολές και απαγορεύσεις του σε αυτό.
          Ως εκ τούτου, dalarn Ισλάμ "θρησκεία και τον λόγο για πρώτη φορά σε μια σχέση της αδελφοσύνης». Μέσα στην αδελφότητα, την έννοια, η σπονδυλική στήλη του ισχυρότερου θρησκεία και η αποκάλυψη είναι κατά κύριο λόγο από κοινού. Μεταξύ λογικής και αποκάλυψη δεν μπορεί να είναι οποιαδήποτε διαφορά.
          Ανθρώπινα ανάγκη να χρησιμοποιήσει τα πνεύματά του, όχι μόνο ότι δεν υπήρξε έμπνευση από μόνη της, αλλά και τις διδασκαλίες του Κορανίου. Αυτή η γραφή, είπε ο Μωάμεθ Abduh, εντολές μας να σκεφτούμε και τη χρήση λόγο και δογματική στάση μας απαγορεύει να χρησιμοποιήσετε.

4. Προέλευση του Σουφισμού
          Ο μυστικισμός στο Ισλάμ ονομάζονται tasawwuf και από τα Δυτικά Ανατολιστές που ονομάζεται Σουφισμός. Ο Σουφισμός λέξη ιδίως τις χώρες των Δυτικών όρους ανατολίτικης χρησιμοποιούνται για ισλαμικό μυστικισμό. Σουφισμός δεν χρησιμοποιείται για να μυστικισμό που βρέθηκαν σε άλλες θρησκείες.
          Μυστικισμός ή Σουφισμός καθώς και τη μυστικοπάθεια με ένα έξω από τη θρησκεία του Ισλάμ, έχει ως στόχο να επιτευχθεί η άμεση και συνειδητή σχέση με τον Θεό, υλοποιώντας έτσι αλήθεια κάποιου που με την παρουσία του Θεού. Η ουσία του μυστικισμού, συμπεριλαμβανομένων Σουφισμός σ 'αυτό, είναι η ευαισθητοποίηση της επικοινωνίας και του διαλόγου, το μεταξύ το πνεύμα του ανθρώπου με τον Θεό, απομονώνοντας τον εαυτό τους και στοχαστικό. Μια αίσθηση ότι είναι κοντά στο Θεό που μπορεί να πάρει τη μορφή Ittihad, ενωμένοι με το Θεό.
          Tasawwuf. είναι μια επιστήμη και ως επιστήμη, tasawwuf ή Σουφισμού μελετά τρόπους και μέσα για το πώς ένας μουσουλμάνος μπορεί να είναι τόσο κοντά στον Αλλάχ.

Β. Έργα Harun Nasution
          Προκειμένου να αναπτυχθεί σκέψης του, Harun Nasution έχει γράψει αρκετά βιβλία, μεταξύ άλλων, ως εξής:
1.       Κρίνοντας από τις διάφορες πτυχές του Ισλάμ (1974). Αυτό το βιβλίο αποτελείται από δύο τόμους, δημοσίευσε για πρώτη φορά από το UI-Press, το οποίο στην ουσία είναι να εισαγάγει το Ισλάμ από διάφορες πλευρές. Το βιβλίο αυτό απορρίπτει την ιδέα ότι το Ισλάμ είναι μόνο περιστρέφονται γύρω από τη συναγωγή, fiqh, tawheed, tafsir, Hadith, και την ηθική και μόνο. Ισλάμ, σύμφωνα με το βιβλίο του Ααρών είναι ευρύτερο από αυτό, συμπεριλαμβανομένης και της ιστορία, τον πολιτισμό, τη φιλοσοφία, μυστικισμό, θεολογία, δίκαιο, μη ¬ ιδρύματα, και την πολιτική.
2.       Κρίνοντας από τις διάφορες πτυχές του Ισλάμ (1974). Αυτό το βιβλίο αποτελείται από δύο τόμους, δημοσίευσε για πρώτη φορά από το UI-Press, το οποίο στην ουσία είναι να εισαγάγει το Ισλάμ από διάφορες πλευρές. Το βιβλίο αυτό απορρίπτει την ιδέα ότι το Ισλάμ είναι μόνο περιστρέφονται γύρω από τη συναγωγή, fiqh, tawheed, tafsir, Hadith, και την ηθική και μόνο. Ισλάμ, σύμφωνα με το βιβλίο του Ααρών είναι ευρύτερο από αυτό, συμπεριλαμβανομένης και της ιστορία, τον πολιτισμό, τη φιλοσοφία, μυστικισμό, θεολογία, δίκαιο, μη ¬ ιδρύματα, και την πολιτική.
3.       Ισλαμική Θεολογία: Ροές, Ιστορία, Ανάλυση και Σύγκριση (1977). Αυτό το βιβλίο αποτελείται από δύο Courant. Το πρώτο τμήμα, το οποίο περιέχει την περιγραφή της ροής και θεολογικές ομάδες, όχι μόνο επιβιώνουν αλλά και πάντα μέσα στο Ισλάμ, όπως το Kharijites, Murji'ah, Qadariah και Jabariah, Mu'tazila, και εμπειρογνωμόνων Sunnah Wal Jama'ah. Η περιγραφή δίνεται με τέτοιο τρόπο, ώστε σε αυτό κάλυψε την ιστορία και την εξέλιξη από τα πιο σημαντικά διδάγματα της κάθε ροή ή τάξη, και περιλαμβάνει την ανάλυση και τη σύγκριση αυτών των ρευμάτων. Έτσι ώστε να μπορεί να δει όπου η ροή είναι φιλελεύθερη, η οποία είναι παραδοσιακά στη φύση. Το βιβλίο τυπώθηκε για πρώτη φορά το 1972 από τον UI-Press.
4.       Φιλοσοφία και μυστικισμός στο Ισλάμ (1978). Αυτό το βιβλίο είναι επίσης μια συλλογή από διαλέξεις IKIP Ααρών στην Τζακάρτα. Αυτό το βιβλίο αποτελείται από δύο μέρη, δηλαδή η φιλοσοφία του Ισλάμ και του ισλαμικού μυστικισμού (Σουφισμός). Ισλαμική ενότητα φιλοσοφία περιγράφει πώς η πρώτη επαφή μεταξύ του Ισλάμ και της επιστήμης και της ελληνικής φιλοσοφίας που γέννησε τη μουσουλμανική φιλόσοφοι όπως ο Al-Kindi, αλ-Ραζή, Al-Farabi, Ιμπν Σίνα, αλ-Γκαζάλι, και Ibn Rushd. Εν τω μεταξύ, η ισλαμική ενότητα μυστικισμός περιγράφει τον τρόπο τη θέση του Σουφισμού στο Ισλάμ ως μια προσπάθεια να γίνει πιο κοντά στο Θεό. Αυτό το βιβλίο εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1973 από την Crescent Star, Τζακάρτα.
5.       Ανανέωση στο Ισλάμ: Η ιστορία της σκέψης και της κίνησης (1978). Αυτό το βιβλίο είναι μια συλλογή από ομιλίες και διαλέξεις Nasution Harun σε διάφορα σημεία στην Τζακάρτα στις ρεύμα ροής Σύγχρονη στο Ισλάμ. Συζητά τις ιδέες και τις κινήσεις της μεταρρύθμισης στο Ισλάμ, η οποία προέκυψε κατά τις ημέρες, συνήθως ονομάζεται σύγχρονη περίοδο στην ιστορία του Ισλάμ. Περιλαμβάνει συζήτηση για τις ενημερώσεις που έλαβαν χώρα σε τρεις ισλαμικές χώρες, δηλαδή την Αίγυπτο (κεντρικό θέμα? Και ανανέωση στην κατοχή του Ναπολέοντα της Αιγύπτου, Μοχάμεντ Αλί Πασά, αλ-Tahtawi, Jamaluddin al-Αφγανιστάν, Muhammad Abduh, Rashid Rida, οι μαθητές και οι οπαδοί του Muhammad Abduh), την Τουρκία, (πυρήνας θέματος? Σουλτάνος ​​Μαχμούτ Β, Τανζιμάτ, η οθωμανική Young, Νεότουρκοι, τρία ρέματα pembaharun, το Ισλάμ και τους εθνικιστές, και Μουσταφά Κεμάλ), και της Ινδίας-Πακιστάν (πυρήνα topic? Μουτζαχεντίν Κινήματος, Σαγίντ Αχμάντ Khan, Aligarh Κίνημα, Σαγίντ Amir Ali, Iqbal, Jinnah και το Πακιστάν, Abul Kalam Azad και της Ινδίας εθνικισμός.
6.       Λόγος και η Αποκάλυψη στο Ισλάμ (1980). Το βιβλίο αυτό εξηγεί την ιδέα μου και γνωστός και ως αποκάλυψη στο Ισλάμ, την έννοια θέση στο Κοράνι και το Χαντίθ, η ανάπτυξη της επιστήμης στο Ισλάμ, και το ρόλο της λογικής στην θρησκευτική σκέψη του Ισλάμ. Η περιγραφή αυτού του βιβλίου σταθερά κατέληξε στο συμπέρασμα ότι στη διδασκαλία του Ισλάμ, έχει μια αίσθηση του υψηλού κύρους και χρησιμοποιείται ευρέως, όχι στην ανάπτυξη της επιστήμης και του πολιτισμού, αλλά και στην ανάπτυξη των δικών θρησκευτικές διδασκαλίες τους. Λόγος δεν ακυρώνει την αποκάλυψη, τον λόγο, εξακολουθούν να υπόκεινται στις αποκάλυψε κείμενο.
7.       Muhammad Abduh και Mu'tazilite Ορθολογική Θεολογίας (1987). Το βιβλίο αυτό είναι μια μετάφραση στην ινδονησιακή γλώσσα του Ph.D. διατριβή Harun Nasution, με τίτλο "The Place της Λογικής στην Θεολογίας Abduh, τον αντίκτυπό της στο θεολογικό σύστημα του και τις απόψεις", ολοκληρώθηκε το Μάρτιο του 1968 στο McGill, Μόντρεαλ, Καναδά. Το βιβλίο αυτό περιέχει τις βιογραφίες του Μωάμεθ Abduh, τη φιλοσοφία της ύπαρξης, τη δύναμη της λογικής, η λειτουργία της αποκάλυψης, η έννοια της ανθρώπινης ελευθερίας και τη μοιρολατρία, τις ιδιότητες του Θεού, πράξεις του Θεού, και η έννοια της πίστης. Ο πυρήνας αυτού του βιβλίου εξηγεί ότι η θεολογική σκέψη έχει πολλά κοινά με τον Μωάμεθ Abduh θεολογία Mu'tazilites, ακόμη και στη χρήση της εύλογης δύναμη, Μοχάμεντ Abduh υπερβαίνει κατά πολύ Mu'tazilite σκέψης.
8.      Ορθολογική Ισλάμ (1995). Αυτό το βιβλίο καταγράφει όλες σχεδόν τις ισλαμικές Nasution Harun σκέψεις 1970 έως 1994 (επιμέλεια Syaiful Muzani), ιδίως όσον αφορά τα αιτήματα του εκσυγχρονισμού για τους μουσουλμάνους. Αυτό, σύμφωνα με τον Ααρών, πρέπει να αλλάξει με την ορθολογική άποψη ότι έχει πράγματι αναπτύχθηκε από την θεολογία Mu'tazilite. Ως εκ τούτου, η εκ νέου πραγματοποίηση και την κοινωνικοποίηση θεολογία Mu'tazilite είναι ένα στρατηγικό βήμα που πρέπει να ληφθούν, έτσι ώστε οι μουσουλμάνοι είναι πολιτιστικά προτίθεται να συμμετάσχει στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό να παραμείνει γειωμένη στην παράδοση της δικής του.



Γ. Ανάλυση

          Harun είναι ένας αριθμός που μπορεί να καταγραφεί στην ιστορία της Ινδονησίας Ισλάμ, επειδή η ορθολογική σκέψη του Ααρών προσπαθεί να εξαλείψει έναν από τους λόγους για την πτώση του Ισλάμ Ινδονησία, δηλαδή η κυριαρχία της ίδιας της φύσης Asy'arisme Jabariyah (πολύ οδηγεί στο πεπρωμένο) ή η ιδεολογία της μοιρολατρίας. Ως μια προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση, ο Ααρών στα γραπτά του συνδέει πάντα λόγο με αποκάλυψη και πιο οξεία αίσθηση του να δει τις λειτουργίες κατά την άποψη του Κορανίου είναι τόσο σημαντική και δωρεάν.
          Harun εξακολουθεί να κατέχει την ανανέωση και την αλλαγή του υφιστάμενου προγράμματος σπουδών σε Iain Syarif Hidayatullah, πρώτα φοβήθηκαν να χρησιμοποιούν κοινά, αλλά με τις αλλαγές που ο Ααρών έκανε θα πρέπει να σκεφτούμε λογικά, αυτό είναι το συμπέρασμα των εμπειρογνωμόνων της ισλαμικής φιλοσοφίας σχετικά με Σαρίφ Hidayatullah Iain .
          Για να προβάλετε μια ορθολογική θεολογία, ο Ααρών δείχνει συχνά στην παράδοση της θεολογικής σκέψης και Mu'tazilite στοχαστές μετά μεταρρυθμιστές όπως ο Μωάμεθ Abduh και άλλοι. Όμως, η παραδοσιακή θεολογική άποψη σχετικά με τις προοπτικές Ash'arite Aaron έδειξε.
          Για το λόγο αυτό, ο Ααρών φέρνει σκέψεις εισήγαγε IAIN Syarif Hidayatullah, έτσι το χρόνο για να εισαγάγουν τον Ααρών φιλοσοφική προσέγγιση του

σκέψεις, όπως «το Ισλάμ έχει αναθεωρηθεί από ποικίλες πτυχές του», και τα αποτελέσματα του Ααρών μπορεί να είναι μια καλή απάντηση μεταξύ των μορφωμένων μουσουλμάνων στην Ινδονησία, με αποτέλεσμα τον διάλογο, τη συζήτηση και μάλιστα κριτική.

           Το τέλος του όλα, ο Ααρών κατάφερε να φέρει Σαρίφ I
AIN Syarif Hidayatullah ως κάποιος που τηρείται στην Ινδονησία.


Δ. Συμπέρασμα

          Harun Nasution γεννήθηκε Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου, 1919 στο Siantar, τη Βόρεια Σουμάτρα. Ahmad γιος του Abdul Jabbar, ένας έμπορος από Mandailing και Qadi (ο πρίγκηπας) κατά τη διάρκεια της βασιλείας του ολλανδικού της Επαρχίας Simalungun, Siantar.

          Ο Χαρόν ξεκίνησε την εκπαίδευσή του στα ολλανδικά σχολεία, Hollandsch Inlandche Σχολή  στην ηλικία των 7 ετών. Για επτά χρόνια, ο Ααρών έμαθε την ολλανδική γλώσσα και γενικές γνώσεις στο . Ήταν σε αυστηρή πειθαρχία περιβάλλον. Στο οικογενειακό περιβάλλον, ο Ααρών ξεκίνησε θρησκευτική εκπαίδευση από το οικογενειακό περιβάλλον του, με την εκμάθηση του Κορανίου, προσευχή και τη λατρεία.

           Αποκάλυψη στην πρώτη μορφή φαίνεται να είναι η αίσθηση ή η γνώση ότι κάποιος αισθάνεται ξαφνικά προέκυψε μέσα του, να προκύψει ξαφνικά ως ένα φως που φωτίζει την ψυχή. Δεύτερον, η αποκάλυψη του εμπειρίες και οράματα στον ύπνο ή σε κατάσταση έκστασης, ru'yat ή Kashef (όραση). Τρίτον, με τη μορφή μια αποκάλυψη δόθηκε μέσω αγγελιοφόρων ή αγγέλους, που είναι Gabriel, και μια παρόμοια αποκάλυψη παραδίδεται με τη μορφή των λέξεων.

          Ανθρώπινα ανάγκη να χρησιμοποιήσει τα πνεύματά του, όχι μόνο ότι δεν υπήρξε έμπνευση από μόνη της, αλλά και τις διδασκαλίες του Κορανίου. Αυτή η γραφή, είπε ο Μωάμεθ Abduh, εντολές μας να σκεφτούμε και τη χρήση λόγο και δογματική στάση μας απαγορεύει να χρησιμοποιήσετε.

          Σύμφωνα με τις διδασκαλίες tassawuf, η επικοινωνία με το Θεό μπορεί να το κάνει μέσω της δύναμης της ανθρώπινης αίσθησης της καρδιάς της καρδιάς με επίκεντρο. Εάν οι φιλόσοφοι του Ισλάμ οξύνει τη διάνοια ή μυαλά με επίκεντρο τα πράγματα που είναι καθαρά αφηρημένο, μυστικιστική αίσθηση της δύναμης ή οξύνουν την καρδιά του με το να ζήσει μακριά από την υλική ζωή και να εστιάσει την προσοχή και τις προσπάθειες για την κάθαρση της ψυχής.



REFERENCES

Ensiklopedi Islam. (PT. Ichtiar Baru Van Hoeve. Jakarta. 2003).
Halim, Abdul. Teologi Islam Rasional, Apresiasi Terhadap Wacana dan Praksis Harun Nasution. (Ciputat. Jakarta. 2001).
Muzani, Syaiful. Islam Rasional: Gagasan dan Pemikiran Prof. Dr. Harun Nasution. (Mizan. Bandung. 1995).
Nasution, Harun. Akal dan Wahyu. (Universitas Indonesia (UI Press). Jakarta. 1986).
Nasution, Harun. Falsafah dan Mistisisme dalam Islam. (PT. Bulan Bintang. Jakarta. 1973).
Nasution, Harun. Muhammad Abduh dan Teologi Islam Mu’tazilah. (Universitas Indonesia (UI Prees). Jakarta. 1987).



ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ


Εγκυκλοπαίδεια του Ισλάμ. (PT. Νέα Ichtiar Van Hoeve. Τζακάρτα. 2003).
Halim, Abdul. Ορθολογική ισλαμική θεολογία, ανατίμηση έναντι Λόγος και Πράξη Harun Nasution. (Ciputat. Τζακάρτα. 2001).
Muzani, Syaiful. Ορθολογική Ισλάμ: ιδέες και σκέψεις Καθ. Ο Δρ Harun Nasution. (Mizan. Bandung. 1995).
Nasution, Aaron. Λόγος και η Αποκάλυψη. (Πανεπιστήμιο της Ινδονησίας (UI Press). Τζακάρτα. 1986).
Nasution, Aaron. Φιλοσοφία και Μυστικισμός στο Ισλάμ. (PT. Crescent Star. Τζακάρτα. 1973).
Nasution, Aaron. Muhammad Abduh και Ισλαμικής Mu'tazilite Θεολογία. (Πανεπιστήμιο της Ινδονησίας (UI Prees). Τζακάρτα. 1987).

Tidak ada komentar:

Posting Komentar